|
|
Ysin Opera, l'evolució del "carro-tenda" |
|
|
|
|
Escrit per Diversos
|
|
Dijous, 09 de Setembre de 2010 22:41 |
|
Només cal veure'l per comprovar que aquest “carro-tenda” és molt diferent a qualsevol altre. Creat per l'arquitecte belga Axel Enthoven, es tracta d'una caravana de luxe que ha estat dissenyada seguint l'estil de la Casa de l'Òpera de Sydney i el cert és que la inspiració no ha estat en va ja que llueix bastant semblant, amb el seu sostre irregular i voltat. A més d'original, és molt còmoda ja que compta amb espai per dos llits i un bany. També disposa d'una cuina mòbil i una barbacoa per a exteriors i ofereix il·luminació per leds, i aigua calenta i freda.
Dissenyat en fusta, acer inoxidable i cuir, alguns detalls excèntrics no han quedat fora d'aquest disseny doncs disposa de bar, calefacció, un gabinet per vins sense oblidar un sistema de navegació d'alta tecnologia que rastreja els llocs importants i restaurants dels voltants.
|
|
Llegir més...
|
|
Dethleffs Biker, la caravana més petita del món |
|
|
|
|
Escrit per Autotop
|
|
Dijous, 09 de Setembre de 2010 22:02 |
Si l'any passat el fabricant alemany ja oferia “la "idea” de combinar moto i caravana, per poder donar un tomb en moto un cop s'ha arribat a destinació posterior, en una àrea tancada, aquest any dóna ales a la seva imaginació en combinar caravana i bicicleta.
Presentada al Caravan Salon 2010 i obra de la marca alemanya Dethleffs, que sembla haver-se apuntat amb força a la moda de fer tot cada dia més petit.
Caravanes petites que puguin ser arrossegades per cotxes de gamma baixa i, posats a minimitzar, fins i tot per un quad. Aquest és el cas de la Dethleffs Miniglobe 2.0 que amb els seus 280 kg de pes és una autèntica miniatura dins del caravàning, però no és la més petita, doncs Dethleffs va encara més lluny, oferint una caravana tan petita i ultralleugera que fins i tot pot ser arrossegada per una bicicleta, elèctrica si és possible. La proposta, que ara per ara només és un estudi de disseny, rep el nom de "Biker" ( foto 2 ). Pesa només 80 kg i compta amb unes mesures interiors de 2.4 metres de llarg, 1.45 metres d'alt i una amplada de 1.1 metres.
|
|
Llegir més...
|
|
Sun Roller presenta un ERO |
|
|
|
|
Escrit per Europa Press
|
|
Diumenge, 06 de Setembre de 2009 11:45 |
|
Sun Roller presentà aquesta setmana un ERO amb 64 acomiadaments a Fogars de la Selva (Barcelona)
La fabricant de caravanes i mòduls Sun Roller ha presentat un expedient de regulació d'ocupació (ERO) per acomiadar 64 persones de les 193 que treballen a la seva fàbrica de Fogars de la Selva (Barcelona). Actualment, tota la plantilla està afectada per un ERO temporal de 61 dies que s'acabarà a mitjans d'octubre. La portaveu de CCOO al comitè d'empresa, ha explicat que l'empresa ofereix la indemnització mínima que marca la llei per als acomiadats, ja que argumenta causes econòmiques per presentar l'ERO. Alhora, la direcció ha anunciat als sindicats que si no accepten l'ERO, presentaran concurs de creditors.
Per pressionar, un centenar de treballadors van bloquejar abans d'ahir l'accés a la fàbrica per impedir l'entrada i sortida de camions, que preveuen anar a la vaga dimecres si l'empresa no accedeix a seguir negociant l'expedient de regulació d'ocupació (ERO) que ha presentat per a 64 dels seus gairebé 200 treballadors.
|
|
Llegir més...
|
|
Les caravanes podran pernoctar a Bilbao |
|
|
|
|
Escrit per elcorreodigital.com
|
|
Dissabte, 12 de Juliol de 2008 11:11 |
Un pabellón municipal acogerá este verano el servicio, que a finales de año se trasladará al monte Cobetas
Los turistas que se acerquen este verano a Bilbao en autocaravana podrán disfrutar por primera vez de un espacio habilitado para pernoctar. Hasta la fecha, los aficionados a esta manera de viajar tenían que improvisar campamentos en diversos puntos de la ciudad. Uno de los más conocidos era la explanada cercana al Guggenheim -ahora ocupada por las obras de la Torre Iberdrola-. |
|
Llegir més...
|
|
|
|
|