• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Dimarts, 05 Octubre 2010 18:59

Mono-autocaravana, o mini-autocaravana ?

Fa uns dies vam mostrar una curiosa autocaravana basada en una Piaggio Ape, considerada l'autocaravana més petita del món, però sembla que li ha sorgit un competidor. Un alemany anomenat Cornelius Comanns és el dissenyador del Concepte Bufalino, una casa amb tres rodes i poc més de dos metres quadrats d'espai aprofitable.

El primer element intel·ligent és el llit. Es forma abatent el seient del conductor, que s'uneix a una superfície encoixinada situada a l'espai de càrrega. El resultat és que amb un sac de dormir i un petit coixí ens podem tombar còmodament al llarg del petit Piaggio.

La problemàtica d'aparcar i acampar es va debatre una vegada més a la Fira de Parma, Itàlia. La Federació Italiana, Confedercampeggio, amb el seu president, Dr Gianni Picilli, van reunir a bon nombre de coneguts ponents i experts del món del autocaravàning Italià a la prestigiosa Fira de Parma, Itàlia.
Com tots sabem, el tema Aparcar i Acampar, quan es tracta de l'autocaravana, és un debat vell en el món de l'autocaravàning, però en saltar novament a la palestra, paga la pena reflexionar sobre els motius que el promouen.

PneumaticsMantenir els pneumàtics d'un vehicle en bon estat és fonamental per a la seguretat viària i evita que es produeixin molts accidents. Són l'únic punt d'unió entre el vehicle i el terra. Davant aquesta situació, la Comissió de Fabricants de Pneumàtics vol fer una crida sobre la importància del correcte manteniment dels pneumàtics per a la seguretat ia més adverteix que portar els pneumàtics en bon estat evita les multes.

Molts conductors desconeixen que la llei exigeix a través del Reglament general de vehicles en l'art. 12.5.1-que els pneumàtics tinguin una profunditat de dibuix superior o igual a 1,6 mm en les principals ranures de la banda de rodament, i que el seu estat ha de reunir les condicions mínimes d'utilització.

Dijous, 30 Setembre 2010 00:51

Webasto permet l'autocaravana lliure de gas

L'empresa alemanya Webasto continua nvestigant per tal de poder eliminar l'ús del gas dins de les autocaravanes. Al Caravan Salon Düsseldorf va presentar l'evolució dels dos elements que fa temps ja havia presentat i dels que ens havíem fet ressò, la placa de cocció i el "boiler".

Amb les dues instal·lades i una pila de combustible de metanol per usar amb la nevera quan no s'està circulant ni connectat a la xarxa eleèctrica s'aconsegueix una autocaravana "gas free", és a dir totalment lliure de gas.

Pàgina 11 de 21

Alguns viatges

  • Sud de Catalunya +

    Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

    Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

    Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Carcasonne +

    Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.