• 1
  • 5
  • 6
  • 7

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /homepages/23/d360108806/htdocs/totcamping/components/com_k2/models/item.php on line 763
Divendres, 29 Mai 2009 18:29

Sicília

Escrit per Finale
Valorar aquest article
(1 Votar)

siciliaInicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu dies dels que podíem disposar a tot estirar, se'ns farien massa curts. Llavors ens vam preguntar, i per què no a l'estiu? És una illa, tindrem platja, podrem menjar gelats italians fins afartar-nos, ens encanta la pasta i la pizza, i en tres setmanes de vacances tindrem temps de voltar-la tota.

Consultant experiències prèvies d'altres autocaravanistes que hi havien anat a l'estiu, si bé les temperatures eren altes, la calor era similar a la que ja tenim els que vivim en clima mediterrani. Finalment va resultar molt suportable gràcies a la brisa que hi passava contínuament i que va fer que sopéssim alguna vegada amb màniga llarga i fins i tot dormíssim alguna nit ben tapats amb mantes.

Mitjà de transport: Autocaravana

Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si

Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /homepages/23/d360108806/htdocs/totcamping/components/com_k2/templates/default/item.php on line 248
Llegir 4725 vegades
Inicieu sessió per enviar comentaris

Alguns viatges

• Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • 1

La méteo

temps cat

temps europa

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.