Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, bon dia a tothom.
El servidor que fai servir, últimament no va massa be, es talla molt sovint i va molt lent. M’han trucat de ONO, en fan una oferta de ADSL 2 M + trucades+ lloguer de línia amb un preu de 39 € + IVA. Ells s’encarreguen de donar de baixa del servidor actual i de Telefònica i diuen que el canvi és automàtic o sigui que no em quedaré sense servei en cap moment Voldria saber si hi ha algú té aquest servidor i em pugui donar referències sobre el seu comportament. Salut Andreu
______________________________________ “Una llengua no es perd perquè els que no la saben no l’aprenen, Sinó perquè els que la saben no l’usen” |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola, jo tin ONO pero es cable de fibra optica. Es a 4 Mb i funciona molt be. El meu germa te ONO ADSL i diu que tambe li funciona molt be.
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
hola yo tengo ONO hice la desconexion total con telefonica llevo casi un año y de momento estoy contento si ue es verdad que al principio se me colgo un par de veces pero en menos de 24h lo tenia aqui y realmente hay mucha deferencia de precio con telefonica ya que yo tengo tarifa plana de 2mb todas la llamdas gratis y no pago cuota de linea
|
|
Hola bona nit i matinada,
doncs nosaltres tenim ONO des de fa temps (abans era MENTA i després AUNA). La nostra conexió és per cable i va bastant bé (tenim el pack telèfon/TV/Internet). No recordo ara els preus. Algunes vegades m'he quedat sense internet per alguna avaria però com a molt podria dir-se que serien uns 5 dies en 4 anys...o sigui q va bé. Respecte l´ADSL no et puc informar. Salutacions, Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
Gracies per les vostres respostes, de moment seguiré amb l’actual servidor, he trucat i m’han dit que les anomalies eren degudes a la millora del servei i que ja està tot solucionat.
Salut Andreu
______________________________________ “Una llengua no es perd perquè els que no la saben no l’aprenen, Sinó perquè els que la saben no l’usen” |