• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: On comprar caravana nova

On comprar caravana nova fa 4 anys 1 mes #49035

Bona tarda,
Tinc pensat comprar una caravana i m'agradaria saber llocs propers a Barcelona que em poguessiu aconsellar.

A part m'agradaria que en el mateix lloc on la compri tinguin espai de parking cobert per a deixar-la quant no estigui de ruta.

Merci per avançat,

una abraçada,

Xavi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

On comprar caravana nova fa 4 anys 1 mes #49040

Torbonada,

Jo la vaig comprar a Caravanas Turmo de Terrassa davant de l'Hospital i tambè tenen pàrquing tant cobert com descobert.
CARAVANAS TURMO AREA
Carretera N150 Km 15,400
08226 Terrassa
Tel 93 783 30 88
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Qualsevol informació.

Ja ho saps

Albert

On comprar caravana nova fa 4 anys 1 mes #49041

Merci, ho miraré. ;-)

On comprar caravana nova fa 4 anys 3 setmanes #49045

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1793
  • Gràcies rebudes: 44
A Caravanes Cerdanyola en venen i tenen algun espai (no molts) per guardar-les sota cobert.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

diana en 2 dies (05.07), EL JOSEP i LA MAIT en 10 dies (13.07), Jepi en 10 dies (13.07), Toni-de-Ros en 23 dies (26.07), costalbert en 25 dies (28.07), Lluís García en 32 dies (04.08), ciuatanejo en 33 dies (05.08), IVISANT en 36 dies (08.08), Mont-lleó en 39 dies (11.08), Unalome81 en 51 dies (23.08)

Alguns viatges

• Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.