• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: On comprar caravana nova

On comprar caravana nova fa 4 anys 2 mesos #49035

Bona tarda,
Tinc pensat comprar una caravana i m'agradaria saber llocs propers a Barcelona que em poguessiu aconsellar.

A part m'agradaria que en el mateix lloc on la compri tinguin espai de parking cobert per a deixar-la quant no estigui de ruta.

Merci per avançat,

una abraçada,

Xavi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

On comprar caravana nova fa 4 anys 2 mesos #49040

Torbonada,

Jo la vaig comprar a Caravanas Turmo de Terrassa davant de l'Hospital i tambè tenen pàrquing tant cobert com descobert.
CARAVANAS TURMO AREA
Carretera N150 Km 15,400
08226 Terrassa
Tel 93 783 30 88
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Qualsevol informació.

Ja ho saps

Albert

On comprar caravana nova fa 4 anys 2 mesos #49041

Merci, ho miraré. ;-)

On comprar caravana nova fa 4 anys 1 mes #49045

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1795
  • Gràcies rebudes: 46
A Caravanes Cerdanyola en venen i tenen algun espai (no molts) per guardar-les sota cobert.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

ciuatanejo (05.08), IVISANT en 3 dies (08.08), Mont-lleó en 6 dies (11.08), Unalome81 en 18 dies (23.08), JordiJ en 21 dies (26.08), carlos.mataro en 24 dies (29.08), caxisa en 25 dies (30.08), ALIAL en 28 dies (02.09), quasar en 29 dies (03.09), trenkakames en 29 dies (03.09)

Alguns viatges

• Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.