• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

TEMA: Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ?

Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 5 dies #49613

Som 3 autocaravanes engrescades a participar a la marxa groga cap a Brusel.les pel pont de la Puríssima.

Hi ha algú més interessat ?

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten

Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 5 dies #49614

Feia dies que no hi entrava, perquè cada cop que ho he intentat amb tapatalk, no m'ha funcionat el login, però per l'ocasió he pensat que havia de connectar-me via web a veure com es mou la cosa (nosaltres som uns dels 3 que menciona l'Eva, anàvem a Alsàcia, però canviem de destí).
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: EvaV

Re:Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 5 dies #49615

Xavi_ZixxeR va escriure: Feia dies que no hi entrava, perquè cada cop que ho he intentat amb tapatalk, no m'ha funcionat el login, però per l'ocasió he pensat que havia de connectar-me via web a veure com es mou la cosa (nosaltres som uns dels 3 que menciona l'Eva, anàvem a Alsàcia, però canviem de destí).

Doncs estarem a l'aguait i si som gaires estarem en contacte amb el canal oficial d'Omplim Brusel.les !!

2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten

Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 4 dies #49616

No faré llista pública. Però intentarem que el canal oficial pensi en les autocaravanes.

Última edició: per EvaV.

Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 4 dies #49617

Bon dia.

Estarem atents al tema per si podem anar.

Alguna cosa de info ja he mirat dies enrrera, tema campings pel que semble esta fotut.

Una salutacio a tots.

Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 4 dies #49618

Hola a tots!
Ja feina dies que no entrava al fòrum i, precisament avui, volia entrar per fer un nou post... i m'he trobat que l'Eva s'ha avançat. Nosaltres també havíem pensat en pujar fins a Brusel·les amb l'auto. Estaria bé anar-hi junts, tot i que nosaltres anem a pas de tortuga (la Carolina ja va tenint una edat:-) i que potser n'hi ha que fan pont i n'hi ha que no en fan. Si ho poguéssim combinar seria molt bonic. Us imagineu una fila d'autos creuant França rumb a Brusel·les? Si us sembla, també podríem organitzar-ho per privat (o grup whatsap/telegram...)
Salutacions cordials a tots.

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com

Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 4 dies #49619

Hola!
Sabeu si hi ha àrea a la ciutat? tot i que segurament estarà a petar...

Re:Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 4 dies #49620

N'hi ha però de només 5 places...

Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk

Re:Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 4 dies #49621

Estarà disputada la cosa... :-D

Re:Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 4 dies #49622

Enric, creem grup a Telegram i convidem a qui ho demani per privat? Penso que podem fer alguna cosa junts, cas que no ens puguem enquadrar en un grup més general. Obres grup tu mateix ?? Si arriben peticions des del fòrum o xarxes socials els convidem

Re:Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 4 dies #49623

Com ho fem, em passeu num mòbil per privat?

Re:Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 4 dies #49624

enric72 va escriure: Com ho fem, em passeu num mòbil per privat?

Fet!

Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 3 dies #49625

Fet! Intentem-ho! Mòbil enviat.

Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 3 dies #49626

Nosaltres no creiem que puguem assistir perquè treballem tots els dies però qualsevol cosa que estigui amb les meves mans, m'ho dieu.

Miraré això del tapatalk, un altre cop.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: EvaV, Xavi_ZixxeR

Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Gràcies a la col·laboració publicitària dels nostres anunciants podem mantenir aquesta web oberta. Mireu, de tant en tant, les seves ofertes clicant sobre els anuncis.

Re:RE: Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 3 dies #49627

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1674
  • Gràcies rebudes: 17

webmestre va escriure: Nosaltres no creiem que puguem assistir perquè treballem tots els dies però qualsevol cosa que estigui amb les meves mans, m'ho dieu.

El tapatalk funciona.

Enviado desde mi MI 5s Plus mediante Tapatalk

Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:RE: Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 3 dies #49628

webmestre va escriure: Nosaltres no creiem que puguem assistir perquè treballem tots els dies però qualsevol cosa que estigui amb les meves mans, m'ho dieu.

Ara em funciona... no em deixava fer login. Gràcies!!

Re:RE: Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 3 dies #49629

Xavi_ZixxeR va escriure:

webmestre va escriure:

He actualitzat de nou el tapatalk. Si m'avises quan no funcioni l'aniré actualitzant però jo no rebo cap avís de quan fan ells fan una actualització, i no ho podia saber fins ara. M'he posat jo l'aplicació a veure si ara me'n assabento. A veure si la trobo interessant. Per ells entenc que és el seu negoci, doncs cobren de la publicitat que hi posen, a canvi del servei que donen..

Gràcies a la col·laboració publicitària dels nostres anunciants podem mantenir aquesta web oberta. Mireu, de tant en tant, les seves ofertes clicant sobre els anuncis.

Re:RE: Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 3 dies #49630

Xavi_ZixxeR va escriure:

webmestre va escriure:

He actualitzat de nou el tapatalk. Si m'avises quan no funcioni l'aniré actualitzant però jo no rebo cap avís de quan fan ells fan una actualització, i no ho podia saber fins ara. M'he posat jo l'aplicació a veure si ara me'n assabento. A veure si la trobo interessant. Per ells entenc que és el seu negoci, doncs cobren de la publicitat que hi posen, a canvi del servei que donen..
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR

Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 1 dia #49631

Bona nit, estava buscant informació per anar-hi i us acabo de trobar. No tenim experiencia en autocaravana, per lo que volem buscar-ne una de lloguer per aquesta oportunitat. Jo també he sentit que no hi ha lloc per entrar autocaravanes a Brusel.les, pero em plantejava de buscar un poble proper on poguessim desplaçar-nos en transport public.
M'agradaria entrar en el vostre grup per estar informada. Tinc telegram, us he buscat pero pel nom marxa groga no us trobo. Si em podeu facilitar el nom us busco.
Teniu informació d'alguna empresa que poguessim llogar una autocaravana per aquests dies?Moltes gràcies i visca la nostra terra!

Re:RE: Marxa groga d'autocaravanes a Brusel.les per la Puríssima ? fa 2 setmanes 1 dia #49632

MARTAV222 va escriure: Bona nit, estava buscant informació per anar-hi i us acabo de trobar. No tenim experiencia en autocaravana, per lo que volem buscar-ne una de lloguer per aquesta oportunitat. Jo també he sentit que no hi ha lloc per entrar autocaravanes a Brusel.les, pero em plantejava de buscar un poble proper on poguessim desplaçar-nos en transport public.
M'agradaria entrar en el vostre grup per estar informada. Tinc telegram, us he buscat pero pel nom marxa groga no us trobo. Si em podeu facilitar el nom us busco.
Teniu informació d'alguna empresa que poguessim llogar una autocaravana per aquests dies?Moltes gràcies i visca la nostra terra!

Hola
Benvinguda!
Passa'm el teu mòbil i t'afegim al Telegram.
Respecte del lloguer, jo només ho he fet un cop, a www.autocaravanasbarcelona.com/ que era el més barat llavors.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Aniversaris

Gebra en 2 dies (27.11), marcaparoca en 6 dies (01.12), Toti en 15 dies (10.12), Labrit en 17 dies (12.12)

Alguns viatges

• Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Usem galetes per facilitar la navegació.

Clicant, acceptes l'ús. Llegir més

Tanca

Desitgem informar-te que la nostra pàgina web utilitza cookies per analitzar la navegació dels usuaris.

Les cookies (galetes) són fragments d'informació que els servidors web emmagatzemen per recopilar i recordar dades d'interès sobre els seus visitants i els seus hàbits de navegació. No són virus, ni arxius espia ni tenen la finalitat de generar correu brossa. S'instal·len a l'equip des del qual accedeixes a la nostra web amb les finalitats que es descriuen a continuació:

Les cookies són uns arxius que s'instal·len a l'equip des del qual accedeixes a la nostra web amb les finalitats que es descriuen:

L'aplicació que utilitzem per obtenir i analitzar la informació de la navegació és: GoogleAnalytics: http://www.google.com/analytics i http://www.google.es/intl/es/analytics/privacyoverview.html

Aquesta aplicació ha estat desenvolupada per Google, que ens presta el servei d'anàlisi de l'audiència de la nostra pàgina. Aquesta empresa pot utilitzar aquestes dades per millorar els seus propis serveis i per oferir serveis a altres empreses.

Amb aquesta eina no obtenim dades dels noms o cognoms dels usuaris ni de l'adreça postal des d'on es connecten. La informació que obté està relacionada amb el nombre de pàgines visites, l'idioma, xarxa social en la qual es publiquen les nostres notícies, la ciutat a la qual està assignada l'adreça IP des de la qual accedeixen els usuaris, el nombre d'usuaris que ens visiten, la freqüència i reincidència de les visites, el temps de visita, el navegador que fan servir, el sistema operatiu, el tipus de terminal des del qual es realitza la visita, etc.

Aquesta informació la fem servir per millorar la nostra pàgina, detectar noves necessitats i valorar les millores a introduir amb la finalitat de prestar un millor servei als usuaris que ens visiten.

Per permetre, conèixer, bloquejar o eliminar les cookies instal·lades en el teu equip pots fer-ho mitjançant la configuració de les opcions del navegador del teu ordinador.

Actualment pots trobar informació sobre com fer-ho en el cas que facis servir com a navegador:

Firefox: http://support.mozilla.org/es/products/firefox/cookies
Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=es&answer=95647
Explorer: http://windows.microsoft.com/es-es/windows7/how-to-manage-cookies-in-internet-explorer-9
Safari: http://support.apple.com/kb/ph5042
Opera: http://help.opera.com/Windows/11.50/es-ES/cookies.html