• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Re:Inversor corrent

Inversor corrent fa 1 setmana 2 dies #51795

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1766
  • Gràcies rebudes: 39
L'inversor de 300w que portavem ha dit prou i en tornar de vacances comprarem un de nou.

Em podeu fer cinc cèntims de què porteu.
Tenim placa solar i no tenim aire condicionat ni portem tv. De vegades portem l'ordinador, i altres andròmines, i voldria poder portar una cafetera..
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Inversor corrent fa 1 setmana 1 dia #51796

Per poder portar cafetera (o ventiladors) cal un inversor d'ona sinusoidal. Els barats fan una imitacio però no arriben a fer la forma que té el corrent que tenim a casa, i aquests aparells són molt exigents.
A més, per una Nespresso o similar, cal que aguanti 1300W. I això és molt, el problema el tindràs llavors amb les bateries, amb memys de 200Ah no faràs.. i això, quan estiguin ben carregades, dóna per dos cafès i gràcies.

Fa temps que no ho miro, però a micasaconruedas en tenien un no massa car, anunciat com a apte per Nespresso.

Edito:
Per exemple: micasaconruedas.com/ca/energia/inversors-ac-dc-12v-220-autoc...secadors-de-cabells/
I aquest té (segons el text) la possibilitat de te ir 220V als mateixos endolls que tens ara. Jo prefereixo portar un endoll apart, amb el que gasta, no vull que ningú endolli res pensant que estem connectats a 220V.

Jo porto un Fraron, té 7 anys i sempre ha anat bé, era el més barat que vaig trobar.

Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk

Last edit: per Xavi_ZixxeR.

Re:Inversor corrent fa 1 setmana 12 hores #51797

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1766
  • Gràcies rebudes: 39
Gràcies. El nostre era un Fraron també, però s'ha mort.
Al final potser, per fer-nos un cafè, no paga la pena comprar un que costi molt més.
Investigarem
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Inversor corrent fa 16 hores 19 minuts #51804

El problema que jo he tingut, i no se si a vosaltres us passa el mateix és que si en portes un de potet de veritat, quan el conetctes fot molt soroll i moltes molt.
Per tant anem tirant amb un de 350 comrpat a norauto i amb aixo conectem mòbils, ordinador i altres maquinetes i per la tele en tenim un de 150 i que només conectem en les poques ocasions que mirem la tv
la cafetera l'hem agafat en un parell d'ocasions en els últims 13 anys, si és que anèvm de càping, mentre tant reim d'oroley que va prou bé

sort!!
Salut, Kms i República!!!

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

JordiJ en 2 dies (26.08), carlos.mataro en 5 dies (29.08), caxisa en 6 dies (30.08), ALIAL en 9 dies (02.09), quasar en 10 dies (03.09), trenkakames en 10 dies (03.09), amr01 en 20 dies (13.09), fotojoma en 25 dies (18.09), socelectric en 32 dies (25.09), Pelicans Voladors en 45 dies (08.10)

Alguns viatges

• La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.