• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: FUSIBLE Bateria auxiliar

FUSIBLE Bateria auxiliar fa 8 anys 8 mesos #44923

Hola amics, fa dies que tinc un problema i no trobo el motiu.
Se'm fon el fusible de 50A que tinc a la bateria auxiliar de l'auto. En aquesta hi ha dos fusibles, el de 50A i un altre de 2 o 5 A .
Tinc dues bateries més per fer 220v, és a dir, dos bateríes i la principal de la vivenda més la de la furgo.
Al fondre's el fusible fa que la bateria del motor baixi i fins i tot no arrenqui el motor.
La meva auto és una Burstner A537
Ah i un altre cosa que m'ha deixa't d'anar es el xibato que pitava quan connectava la corrent de 220v a l'auto. Sabeu on es troba?
Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per montcal.

Re: FUSIBLE Bateria auxiliar fa 8 anys 8 mesos #44928

Segur que sortirà algun expert que podrà donar-te una idea del que li passa a la teva AC; malauradament jo no entenc rés de mecànica.

Salutacions !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: FUSIBLE Bateria auxiliar fa 8 anys 8 mesos #44930

Hola,

Gaire expert no, però mentre no et contesti...
Si es fon el fusible de 50A, es per que o bé hi ha un consum superior al 50A, o tens un curtcircuit. Hauries de revisar les connexions + - siguin les correctes. I també pensar des de quan et passa, si al connectar algun aparell, si has modificat alguna connexió...

El fusible es un element de protecció per als cablejats elèctrics, i si aquest es fon, es per evitar un mal major.

Del "xibato" no te'n puc dir res.

Re: FUSIBLE Bateria auxiliar fa 8 anys 8 mesos #44946

Per trobar on tens el problema, hauries de desconectar tot el que va alla, y començar a conectar coses, fine que en una et peti, a partir d'aixo mira el que ha fallat

Records

Re: FUSIBLE Bateria auxiliar fa 8 anys 8 mesos #44949

gràcies per les respostes...crec que el problema es troba en la centraleta, ja que al apretar el botó de amperatge de bateria em marca el mateix la bateria del motor i la de la vivenda...i apretant el amperatge de la vivenda i posar el motor en marxa, l'amperímetre em baixa i torna a pujar..cosa que significa que les bateries estan totes conectades...motiu? espero que alguna cosa de la centraleta..

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

EL JOSEP i LA MAIT (13.07), Jepi (13.07), Toni-de-Ros en 13 dies (26.07), costalbert en 15 dies (28.07), Lluís García en 22 dies (04.08), ciuatanejo en 23 dies (05.08), IVISANT en 26 dies (08.08), Mont-lleó en 29 dies (11.08), Unalome81 en 41 dies (23.08), JordiJ en 44 dies (26.08)

Alguns viatges

• Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.