• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Dispositiu MIFI

Dispositiu MIFI fa 9 mesos 1 setmana #51388

Bones.

Una pregunta, quants de vosaltres porteu dispositiu MIFI a l'autocaravana?, m'explico, un dispositiu MIFI es un aparell el qual mitjançant una targeta SIM (de telefonia), pots conectar diversos aparells per poder tenir internet, es com un router, peró 4G.
En el meu, pots arribar a conectar fins a cinc aparells, a més si vols el pots portar a la butxaca i portar conectat el móbil per exemple.
La pregunta per qui el porteu es la següent, quina targeta de dades porteu, vull dir Gb, si es prepagament o contracte, etc?.

Gracies i salutacions a tots
Josep Lluis

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Putxet.

Dispositiu MIFI fa 9 mesos 1 setmana #51398

Hola,

uff, jo desconeixia el tema del MIFI.
Com a molt, quan m'ha calgut connectar-me, via tablet o portàtil, a internet he utilitzat la funció aquella que converteix l'smartphone en router durant l'estona que m'ha calgut ...que procuro que sigui curta: si m'hi acabo connectant és per motius d'estudi o feina, molt esporàdic i amb poc trànsit de dades.
A banda que procuro reduir al mínim aquestes connexions quan sortim amb l'autocaravana :laugh::laugh:
A veure si un altre forer o forera et pot ajudar.

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Dispositiu MIFI fa 9 mesos 1 setmana #51402

Jo també desconeixia això del MIFI.

Faig igual que en MarceCRN quan cal compartir dades per algun motiu, compartir l'accés a internet des d'un dels mòbils.
De moment fins ara bé.

Salut !!

Dispositiu MIFI fa 9 mesos 1 setmana #51403

Hola!
Nosaltres també usem el mòbil com a punt de connexió. També fem una altra cosa que és pràctica: portem un ampliador de senyal (que de fet ens l'emportem de casa). Si ets en un càmping (o estem prop d'un super/macdonalds...) i la senyal wifi no arriba bé, l'endollem i ens l'amplifica. Molt útil!
Salut!

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com

Dispositiu MIFI fa 9 mesos 1 setmana #51404

Hola Enric, si no et sap greu, pots possar marca i model del ampli wifi? es que tinc algo per casa crec que es un tp-link i no se si es podra fer servir de repetidor...

Salut i Km.
D'on no n'hi ha, no en pot rajar

Dispositiu MIFI fa 9 mesos 1 setmana #51408

Un dispositiu MIFI es com un modem 4G, que te una bateria i té una autonomia d'unes 10 hores de funcionament seguit, un cop es decarga, doncs mitjançant un cable USB, es recarga de nou a 12V, també es pot utilitzar conectat a 12V, clar, el tema es que clar per funcionar fa falta una targeta SIM (telefonia).
Amb aquest dispositiu pots conectar els mòbils, tablet, ordinador i fins i tot si en porteu els autoradios aquests 2DIN, jo no en porto,peró si no en teniu doncs res, gracies per tot.

Salutacions
Josep Lluis
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: JTC

Dispositiu MIFI fa 9 mesos 4 dies #51414

Hola, nosaltres en portem per les vacances d'estiu ja que la meva dona l'agafa de la feina, ja que sempre li toca treballar en remot un dia o altre i a la feina li deixen el MIFI.
No se amb quina companyia tenen el contracte i no se de quants GB és.
Però realment és pràctic, però la capacitat és limitada, ja que no hi ha problema per conectar-hi alguns mòbils, però si vols o necessites treballar amb un ordinador, ja li costa una mica més.
Salut
Salut, Kms i República!!!

Re:Dispositiu MIFI fa 9 mesos 4 dies #51415

Si, va molt be, el tema es que no se si es millor agafar una targeta sol de dades de prepagament, que sol carregues quan hi Fas us o de contraste, ara portem una segona linia que tenim, peró es queda molt curta de dades, per exrmple Simyo te una de 30Gb que no está malament

Salutacions a tothom

Enviado desde mi Redmi 5 Plus mediante Tapatalk

Dispositiu MIFI fa 8 mesos 4 setmanes #51419

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1772
  • Gràcies rebudes: 40
Pepephone, una empresa que m'encanta, té o tenia targetes de 26gb
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Dispositiu MIFI fa 8 mesos 1 setmana #51487

Ho mirare a veure que tal, perque la que portem ara ens queda curta.

Salutacions

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

fotojoma en 2 dies (18.09), socelectric en 9 dies (25.09), Pelicans Voladors en 22 dies (08.10), Macià62 en 33 dies (19.10), manel en 37 dies (23.10), Ddolors en 44 dies (30.10), XANU en 44 dies (30.10), joan i andreu en 46 dies (01.11), vistur en 47 dies (02.11), LaSanta en 49 dies (04.11)

Alguns viatges

• Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.