• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: Trobada benèfica infantil

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32578

Em descuidava d'esmentar en rhisto, que ens ha fet de guia per Sant Andreu !!!
I a Gunila, que ens ha portat pastís d'aniversari, que hem esmorzat (boníssim).
I a carlosk75 que ens va donar la joguina per a entregar en nom seu, perquè no hi podien assistir.
I a en Jaume (jahugar), Karmai, AmparoiAlex, DYT, i la resta de tripulacions que ens hem trobat a aquest esdeveniment.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per EvaV.

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32582

Bones,

Bé... Només que puc donar-vos les gràcies a tots els que heu assistit i no vull enomenar a ningú en concret, per no descuidar-m'en de res. Estic segur, que a les nostres vides hi ha un abans i un desprès, desprès d'aquesta jornada.
Felicitar a en Viçens que lluïa joiòs la seva neta.
FELICITAR, i no tinc suficient paraules per AGRAÏR, la participació den PepiYoli... Ha estat sense dubtes la millor part del matí, que s'ha fet seus a nens i grans.
Jordi - ClanMayo
ClanMayo

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32583

CLANMAYO ha escrit:

Bones,

Bé... Només que puc donar-vos les gràcies a tots els que heu assistit i no vull enomenar a ningú en concret, per no descuidar-m'en de res. Estic segur, que a les nostres vides hi ha un abans i un desprès, desprès d'aquesta jornada.
FELICITAR, i no tinc suficient paraules per AGRAÏR, la participació den PepiYoli... Ha estat sense dubtes la millor part del matí, que s'ha fet seus a nens i grans. Enhorabona Pep i gràcies també a la teva fantástica familia

Jordi - ClanMayo
ClanMayo

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32584

EvaV ha escrit:

I a carlosk75 que ens va donar la joguina per a entregar en nom seu, perquè no hi podien assistir.
I a en Jaume (jahugar), Karmai, AmparoiAlex, DYT, i la resta de tripulacions que ens hem trobat a aquest esdeveniment.

Bones Eva,

He llegit lo d'en David a la Residència d'avis i m'he quedat bocabadat... aquest relat m'ha fet pensar molt...
Jordi - ClanMayo
ClanMayo

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32587

En David et trucarà i feu la xerrada, d'acord?
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32589

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32590

Ha estat un dia molt ferm, hem tornat molt contents per tot i per haber tingut l'oportonitat de compartir la nostre màgia amb tots, tot i que avui la màgia l'han fet aquestes tripulacions que han fet viure aquests nens un dia diferent.

Jordi et felicito per la iniciativa

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32598

Quines fotos més xules. m´alegro que tot hagi anat bé.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32599

Bon dia,

He vist les fotos de EvaV i agraïr a ella la gestió que ens ha fet i en Jordi (ClanMayo) per aquesta iniciativa a la qual no ens ha estat possible participar directament.

Salutacions :)

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32602

Gracies Eva i a tot als que haveu fet posiple a quest dia tan especial pels nens del centre i per nosaltres.

Una abraçada

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32605

CLANMAYO ha escrit:

Bones,

FELICITAR, i no tinc suficient paraules per AGRAÏR, la participació den PepiYoli... Ha estat sense dubtes la millor part del matí, que s'ha fet seus a nens i grans.

Bon dia a tots,

Evidentment que hon dic "a tots els que heu assistit" volia afagir tambè a tots als que han participat, poguent o no assistir-hi, ha estat molt important la col.laboració de tots i cada un de nosaltres. Payvi, FELICITATS per el teu nou "roll" d'Avi... veig que ho portes amb molt d'orgull com ha de ser.
Jordi - ClanMayo
ClanMayo

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32606

EvaV ha escrit:

Agradecer Jordi habernos dejado participar en este evento tan bonito, la verdad es q no se como explicar las sensaciones q he tenido
EvaV peazo de guia y de ruta, os he enseñado toda la NII
felicidades PAYVI por tener esa suerte q solo tienen los abuelos(los padres tenemos otra)

UN BESO A TOD@S

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32607

Gracies an a tu, no canvies, accepta a quet regale't del Rey AVI :give_rose:

Una abraçada ben forta y a qui estem pel que faixi falta.

Payvi+Hanna+Ari+David

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32622

Gràcies a tots,
A Jordi (Clanmayo), Pepiyoli un fantastic mag, Evav per fer-me particip d'aquesta sortida i a la resta de participants.

No nomès es tracta de pasar-lo be nosaltres , sinó de fer-lo passar be a persones que no son tan afortunades com nosaltres.

Ademés estaba escoltan a companys autocaravanistes que estaven plantejan-se a portar-se nens a les sortides.

Estic orgullos de ser d'un col.lectiu solidari.

Salut.

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32624

PAIVI, Vicencs, perdona se m'endescuidava de felicitarte per ser avi. Ha de ser una passada

Records

Last edit: per PepiYoli.

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32625

clanmayo, eva, pepiyoli, a tots els que vau fer possible aquest acte, MOLTISSIMES FELICITATS PER LA VOSTRA SOLIDARITAT!!!!!
El que mes sentim es no haver pogut estar al vostre costat en un dia tan bonic com aquest... Enhorabona a tots els que vau donar una estona de felicitat a aquests nens. Esperem poder participar en una propera edicio que ben segur que es realitzara l'any vinent!!!!!
Una abraçada a tots des de Valencia...

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32633

Felicitats a tots els que heu tingut l'oportunitat de participar en aquesta trobada tan maca, segur que us ha aportat més a vosaltres que als nens i nenes. Una abraçada molt forta, especialment a Clanmayo per organitzar-la, a PepiYoli per la màgia, a Rhisto per fer-vos de guia, a EvaV per portar el regal de Carlosk75, a Carlosk75 pel regal que no va lliurar personalment, a Paivi per fer d'avis, a Gunila pels pastissos, i a tota la resta que no conec, per ser com sou.
Mercè & Cia.

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32635

Bona nit a tothom,

Si algun dels participants, poguessin assistir-hi o no, vol posar-se en contacte amb el centre per parlar amb el menor que tenia asignat i vol tenir una mica de relació amb aquest infant amb la possibilitat de fer sortida d'un dia o de cap de setmana, nomès cal que es posi en contacte amb mi al 606 984 952 dies feiners o al 606 992 465 dies festius i caps de setmana.
Facilitaré correu electrònic i telèfon de contacte del centre.
Jordi - ClanMayo
ClanMayo

Last edit: per CLANMAYO.

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 9 mesos #32641

Bona nit,

recordeu que els que vareu assistir-hi voleu penjar alguna foto, podeu fer-ho, peró PER ORDRE JUDICIAL sense que als nens s'els hi vegi la cara, ni fer esment del centre ni de la població.
Jordi - ClanMayo
ClanMayo

Re:Trobada benèfica infantil fa 10 anys 8 mesos #32666

EvaV ha escrit:

Deixo l'enllaç a unes fotos: picasaweb.google.es/Eva.Verdaguer/FestaAmbNens?feat=directlink

Bon dia,

Aprofito el missatge de l'Eva de l'enllaç de les fotos, per incloure-hi l'enllaç del video.

Video per gentilesa de Mikel de Forocamping
Jordi - ClanMayo
ClanMayo

Last edit: per CLANMAYO.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Aniversaris

manel en 3 dies (23.10), Ddolors en 10 dies (30.10), XANU en 10 dies (30.10), joan i andreu en 12 dies (01.11), vistur en 13 dies (02.11), LaSanta en 15 dies (04.11), jordimt en 23 dies (12.11), Calton en 27 dies (16.11), avisuso en 35 dies (24.11)

Alguns viatges

• La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.