• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Oferta ferrys de Grimaldi a la UCC fa 12 anys 6 mesos #40248

La secció d'autocaravanes de la UCC a rebut la seguent oferta de Grimaldi que vol que sigui extensible a tots els autocaravanistes independenment de que siguin asociats o no al nostre club.

Per tot el any 2010, desde el 01 de Abril fins al 22 de juliol i del 06 de setembre al 31 de desembre, Grimaldi Lines oferirá als autocaravanistes un descompte del 30% en el preu de la autocaravana en aquests trajectes:
BARCELONA - CIVITAVECCHIA sortides els dimarts, dimecres i dijous, reservant un viatge d'anada i tornada en camarot
BARCELONA - LIVORNO sortides qualsevol dia, reservant un viatge d'anada i tornada en camarot
BARCELONA - PORTO TORRES sortides qualsevol dia, reservant un viatge d'anada i tornada (anada en camarot, tornada en qualsevol acomodació)

Aquest descompte es comulable amb l'altra oferta de SuperFamily and Friends (en un viatge d'anada i tornada en camarot, dos adults pagan i els altres 2, siguin adults o nens, van gratis).

Válides per a Autocaravanas de máxim 7 metres de llarg i 3.20 d'alçada
D'aquí a pocs dies us enviariem també el flyer oficial de la oferta.

Quedem en contacte
Salutacions

Jordi Di Giuseppe

GRIMALDI LINES ESPAÑA
Calle Aragon, 284 bis 4ª, 1ª Izquierda
08007 Barcelona
email: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Booking: 902 531 333 Fax:935020448
Directo: +34 93 5020425
www.grimaldi-lines.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Oferta ferrys de Grimaldi a la UCC fa 12 anys 6 mesos #40249

Gràcies Jaume,

Generalment ens han fet descompte als usuaris de totcàmping també.
Estic a la espera de que m'enviïn la imatge de la oferta per publicar-la.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Oferta ferrys de Grimaldi a la UCC fa 12 anys 5 mesos #40360

M'he acollit a l'oferta de Grimaldi per fer una volteta per Itàlia la primera setmana de maig (Pisa, Florència i Venècia, essencialment). I com que és la primera vegada que embarco l'AC en un ferri, voldria fer una pregunta als qui ja hi teniu experiència: com funciona el tema de la nevera? Es pot tenir engegada amb gas, o es pot endollar, o simplement has de procurar dur-hi coses que puguin aguantar la durada del trajecte? Gràcies!

Re: Oferta ferrys de Grimaldi a la UCC fa 12 anys 5 mesos #40361

De fet no es pot portar ensesa la nevera, se que hi ha gent que la porta ensesa pero es perillos.
So no es camping a Bord no et donen endoll y aquest no es el cas.
Per cert per quant t'ha sortit??

Salut.

Re: Oferta ferrys de Grimaldi a la UCC fa 12 anys 5 mesos #40363

El trajecte és Barcelona-Livorno i Livorno-Barcelona. El total,596 euros per a AC i dues persones en camarot exterior. Els 2200 quilòmetres de gasoil i de peatges que estalviem alleugereixen la factura; la resta ens l'alleugereix el descans de no haver de conduir tan seguit seguit, ja que només disposem de vuit dies sencers. Si algun dia poguéssim tenir més temps...
Gràcies per la informació respecte de la nevera. La veritat és que és del tot justificat.
Salut!

Re: Oferta ferrys de Grimaldi a la UCC fa 12 anys 5 mesos #40379

En quant a la nevera sinó portes congelats, fica les ampollas d'aigua congelades i mentres es dencongelan poden mantenir els aliments el ,que no se durant quant temps.

Salut

Re: Oferta ferrys de Grimaldi a la UCC fa 12 anys 5 mesos #40381

Bona idea. Gràcies!

Re: Oferta ferrys de Grimaldi a la UCC fa 12 anys 5 mesos #40389

He fet un pressupost per anar a finals de juny (temp. baixa) i tornar a primers juliol (temp. mitja), a Livorno i em surt per 617, amb tarifa especial (-15% pagant abans 30 abril).
Però ;-)no he trobat en el formulari el descompte del 30% sobre l'autocaravana, tal com anuncieu i que us diu Grimaldi.
Què he de fer per aplicar-lo?????????

Re: Oferta ferrys de Grimaldi a la UCC fa 12 anys 5 mesos #40395

Jo vaig voler fer el pressupost via web de Grimaldi (www.grimaldi-lines.com) i no me'n vaig sortir perquè al final em tornava enrere sense concretar què havia de mirar. Ho vaig repetir i com que em feia el mateix vaig trucar i em van enviar immediatament per correu electrònic un formulari de reserva. En l'anotació final d'aquest foumulari, a l'apartat Notas, hi vaig fer constar que volia acollir-me a la tarifa especial per a AC comunicada per Grimaldi als clubs autocaravanistes. En els bitllets de passatge que he rebut hi consta, efectivament, el 30% de descompte.

Re: Oferta ferrys de Grimaldi a la UCC fa 12 anys 5 mesos #40514

:sick::sick: AVÍS
Portem més d'una setmana intentant fer la reserva per Livorno amb l'autocaravana via online de la web de Grimaldi, i no hi hagut manera de formalitzar-la degudament.
Grimaldi no aplica el 30% anunciat en aquesta web en el seu formulari de reserves per la temporada baixa, encara hi ha l'oferta del 2009 que quan fas la reserva pel 2010 automàticament no l'aplica, com és lògic.
Després de multiples trucades, a dia d'avui encara no han aplicat l'oferta del 30% pel 2010 en el viatge a Florència (com a mínim).
L'amic JT, se'n ha sortit via correu, però jo no, ni d'una manera ni de l'altra. Ens hem quedat sense reserva i sense descompte.

VIGILEU A L'HORA DE FORMALITZAR LA RESERVA !!!!!

Re: Oferta ferrys de Grimaldi a la UCC fa 12 anys 5 mesos #40519

No acabo d'entendre com me'n vaig poder sortir, essent com sóc una mica "gafe" (com es deu dir en català?) per a aquestes coses. L'única explicació que se m'ocorre és que el volcà que va estroncar tants viatges aeris potser va obrir una via de negoci inesperada per als ferris...

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12