Benvingut,
Convidat/da
|
|
o com explicar a un estranger destinacions imperdibles si visita CAT.
Abans d'ahir em passaven per whatsapp aquest vídeo promocional turístic de CAT que m'ha agradat molt, són 4 minuts amb un recull de destinacions molt guapes, de visita obligada. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Quin vídeo més bonic! I la música, de l'islandès Halldór Már també! Parlant d'aquest músic... heu sentit el CD que va fer el 2014 de versions de cançons catalanes de l'època de la Nova Cançó? Us el recomano!
<iframe src="/ embed.spotify.com/?uri=spotify%3Aalbum%3A1QAkzj5CSOOcUZWcvnDQUJ " width="300" height="380" frameborder="0" allowtransparency="true">
|
Last edit: per enric72.
|
|
Ja l'havia vist, però realment és molt i molt bo, i és veritat que la música acompanya molt.
Quina llàstima no tenim més temps per poder anar a tots aquests llocs i molt més que voldriem veure..... Només desitjo que quan em jubili, sigui l'edat que sigui, tinguem salut per fer-ho!!! Salut, Kms i República!!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Per cert. Com ho feu per planificar sortides de cap de setmana ?
Jo acostumo a fullejar la revista Descobrir Catalunya, on apareixen llocs, festes, mercats, etc. que em serveixen per agafar ideies. Com ho feu vosaltres ? Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
Jo miro els vostres blogs, però a veure si mica en mica anem dinamitzant el foro per compartir idees.
|
Last edit: per XaviF.
|
|
Hola!
Nosaltres també llegim Descobrir Catalunya (en som subscriptors, de fet) i llegim blogs. Ara que totcamping està tan animat, estem segur que també traurem un munt d'idees ![]() |
|
Bones!
Nosaltres bàsicament anem rebent info per diverses vies: webs, blocs, premsa, ràdio...i a partir d'aquí ubiquem la zona a visitar. Amb el pas del temps he descobert que també tenim una tendència o criteri, tant bàsic com laxe, en el sentit que a l'hivern acostumem a fer visites de l'equador de BCN cap al sud i a mesura que el clima es suavitza prioritzem de BCN cap al nord....rotllo transhumància :-D . Ah! i a la primavera, sempre que podem, visita a les Terres de Lleida, la seva Plana està bellíssima en aquesta època. Salut i encert! Ah! i per situar llocs de pernocta sempre faig una ullada al mapa de furgoperfectos: www.furgovw.org/mapa_furgoperfecto/
John Steinbeck
|
|
|
Aquest tema dona pero molt.
I si cada un posem Llocs on ens agrada anar En autocaravana els caps de setmana??? Pernoctar SI/NO Acces Fácil o No Que podem fer allá etc ???
|
|
Es bona idea, però potser seria millor fer un petit escrit amb quatre fotos per situarnos.
|
|
Bones!
Alguna proposta més pels caps de setmana. Nosaltres som consumidors habituals dels Parcs Naturals; i a la província de Barcelona en tenim un fotimer. Amb un munt de recursos per gaudir de la natura, la cultura, etc. Sobre tot fem excursions, algunes visites guiades, visites a centres d'interpretació, etc. Doncs bé, si algun cap de setmana penseu dedicar una estona a visitar un d'aquests parcs, els podeu "carregar" al vostre mòbil , via aplicació, i així tindreu a mà tota la info interessant del parc en qüestió. Les aplicacions, aquí: parcs.diba.cat/aplicacions-mobils Bonus track: en el nostre cas, que vivim en la conurbació barcelonina, la proximitat d'aquests destins també és un valor afegit, sobre tot quan no disposem de gaire temps. I si mireu el mapa de dalt és fàcil veure que quasi tots els parcs tenen una àrea d'autocaravanes a pocs quilòmetres. Salut i encert! I bona ruta!
John Steinbeck
|
|
|
Molt bona proposta. Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk |
|
Bones!
ahir rebia una info que pot interessar a aquells que tingueu previst sortir aquest cap de setmana i que encara no sapigueu què fer. Patrimoni Cultural proposa una visita a l'Alt Camp amb aquests ingredients: passar per Valls en plena festa dels calçots, apuntar-se a algunes de les visites guiades que faran, amb parada prèvia a Aiguamúrcia , per visitar Santes Creus. El link, amb tota la info: patrimoni.gencat.cat/ca/article/calcots-i-patrimoni-valls?ut...term=patrimonigencat Per aquells que anireu a Avinyonet pot ser un bon preescalfament ![]() Salut i encert!
John Steinbeck
|