• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Sobre les guies de viatges Rough Guides

Sobre les guies de viatges Rough Guides fa 8 mesos 3 setmanes #51450

Bon dia!
algú ha consumit alguna guia d'aquesta editorial de guies de viatges?
Estic veient, per internet, que tenen una col·lecció força amplia de guies de viatges i com no la conec voldria saber si algun forer o forera les ha utilitzat, a veure què en pensa.

Salut i encert! i ja direu!.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sobre les guies de viatges Rough Guides fa 8 mesos 3 setmanes #51451

Hola, Marce,

Són les meves guies de capçalera des del 2007.

Espesses i amb molta lletra, n’he tret bons consells (com el Half Pass a Suissa el 2008, trampes per a turistes, petites joies a visitar...)

M’agrada perquè es mullen.
D’altres guies són una enumeració políticament correcta de llocs, sense entonació ni preferències.
Aquestes són subjectives, i per sort la seva subjectivitat encaixa amb la meva.

Impagables les seccions amb el resum dels principals punts destacats, tant de la guia completa, com de cada capítol. I els requadres amb suggeriments.

De fet, edito per afegir que m’he baixat una Rough Guide de Bretanya a la tauleta !

Sent from my iPad using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten

Last edit: per EvaV.

Sobre les guies de viatges Rough Guides fa 8 mesos 2 setmanes #51456

Hola, i oK.
prenc nota, i de cara al proper viatge miraré si es troba dins del catàleg de Rough Guides, i la provaré.

Salut i encert! I gràcies!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

fotojoma en 2 dies (18.09), socelectric en 9 dies (25.09), Pelicans Voladors en 22 dies (08.10), Macià62 en 33 dies (19.10), manel en 37 dies (23.10), Ddolors en 44 dies (30.10), XANU en 44 dies (30.10), joan i andreu en 46 dies (01.11), vistur en 47 dies (02.11), LaSanta en 49 dies (04.11)

Alguns viatges

• La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.