• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Divendres, 18 Juny 2010 22:11

El Càmping Internacional La Marina d'Alacant fa 30 anys

Valorar aquest article
(0 vots)

La Marina

El complex turístic i vacacional, reconegut com un dels més valorats a nivell europeu, compleix tres dècades. i per celebrrar-ho ha programat per al dissabte tot un seguit d'actes per celebrar-ho.

Durant tot el dia el recinte es vestirà de festa per commemorar la data, junt als residents, treballadors i diferents convidats, així com representants d'algunes associacions de campistes d'Alemanya i Regne Unit.

El punt clau de la jornada de dissabte estarà marcat per la iniciativa inpulsada i dissenyada pels propis residents del càmping, a partir de "la càpsula del temps". Una caixa cilíndrica en la qual els campistes introduiran diferents missatges i objectes personals que formen part dels seus records i que es enterraran en el propi recinte durant dues dècades i permetrà que, d'aquí a vint anys, quan es celebri el 50 aniversari del complex, els nous usuaris rescatin aquest tros d'història per poder mirar enrere i descobrir com era la vida al càmping.

Una paella per a 2.000 persones, un pastís gegant, actuacions de l'equip d'animació i l'estrena de l'espectacle "La Cage aux Folles" formen part de la resta de les activitats programades i que envoltaran el 30 aniversari.

El complex turístic obrí les portes el 1980, i va crèixer pas a pas, amb perses remodelacions a les seves instal.lacions. L'aposta per l'oci i l'animació, és una de les garanties que caracteritzen al càmping, i és que el recinte compta amb un nivell d'ocupació de gairebé el 90% tot l'any i ja s'ha consolidat en el sector com una de les millors empreses turístiques internacionals.

Inicieu sessió per enviar comentaris

Cercador

Alguns viatges

  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

    Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

    Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

    Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

    Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí