• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Divendres, 08 Octubre 2010 10:21

Els afectats del càmping La Masia recorren l'enderrocament dels seus 'habitatges'

Valorar aquest article
(0 vots)

L'associació d'afectats del càmping La Masia de l'Hospitalet de l'Infant, entitat que agrupa 38 propietaris que encara tenen propietats a l'Almadrava, ha recorregut davant l'Audiència Provincial la decisió del Jutjat d'Instrucció número 5 de Reus que insta a desallotjar les 40 parcel·les ocupades per ells des fa molts anys.
El president d'aquest col·lectiu, Àngel Colmenarejo, ha explicat que "la propietat no pot retirar res perquè el tema està recorregut. I si ho han fet, ja en parlarem". Fonts de Coniungi (societat creada per gestionar el càmping de l'Almadrava) van admetre que havien netejat tres parcel·les, segons va publicar Diari de Tarragona el passat diumenge.

Els afectats també han volgut matisar les explicacions de Coniungi i raonen que "les propietats que tenim a La Masia no són barraques (així ho va definir un dels responsables), algunes estan noves -veure imatge-. El que passa és que ens van impedir l'entrada al 2007 i algunes estan sense manteniment", explica el president.
Colmenarejo diu que els hi van prohibir l'entrada aquest any perquè no van signar el contracte que els demanava l'empresa per netejar les parcel·les. Ells havien invertit milers d'euros en reformar-fins al punt de ser "segones residències".
Colmenarejo apunta que "mai hem reclamat judicialment la propietat de la parcel·la, sinó que ens indemnitzessin per les nostres construccions, que tenen un valor residual del qual preteníem reclamar en diners o en temps d'usdefruit. Els jutges no ens han donat la raó i ho acceptem". La quantitat que sempre han demanat és la dels 770.000 euros invertits en la construcció i un milió per danys i perjudicis.
Colmenarejo apunta que "quan es va tancar l'etapa judicial es van oferir a netejar les parcel·les però el  càmping ho va rebutjar. Ens van reclamar els lloguers dels dos últims anys (el temps durant  el qual  ells ens van impedir accedir al càmping)" i remarca que ells sempre van estar disposats a pagar la quota, i que l'empresa no la va voler cobrar".

Font original de la notícia: Diari de Tarragona

Inicieu sessió per enviar comentaris

Cercador

Alguns viatges

  • L'Auvèrnia +

    Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

    Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Port Aventura +

    Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Almeria +

    Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí