• 1
  • 6
  • 7
Diumenge, 30 Gener 2011 13:24

Les associacions catalanes de caravàning i càmping acorden actuar conjuntament

Valorar aquest article
(0 vots)

Representants del Gremi de Comerciants de Caravàning de Catalunya (GREMCAR), l'Associació Espanyola de Fabricants del Caravàning (AFACAT), la Federació Catalana de Càmpings i Ciutats de Vacances (integrada per les associacions de Càmpings de Girona, Lleida, Tarragona i de Muntanya - Pirineu català), la Unió Caravanista de Catalunya (UCC) i la Federació Catalana de Clubs Campistes (FCCC) s'han reunit, per primera vegada en la història i sota els auspicis del Saló Internacional del Caravàning de Fira de Barcelona, per unificar els seus línies d'actuació amb l'objectiu de millorar la imatge de marca d'aquesta pràctica turística.

Per iniciativa del president del comitè organitzador del Saló Internacional del Caravàning, Ramon Nuez, el passat 11 de gener, representants d'associacions empresarials i d'usuaris de caravàning i càmping catalans es van reunir a Fira de Barcelona per posar en comú les accions que cadascuna de elles porta a terme de manera individual.

Entre els principals punts acordats, destaca la intenció del sector de posar-se a la disposició de la nova Direcció General de Turisme de la Generalitat de Catalunya perquè l'Administració catalana conegui de primera mà la realitat d'un sector tan important per a l'economia catalana.

En aquest sentit, es va acordar demanar una entrevista a la nova directora de Turisme català, Marian Muro, per exposar-li la inquietud d'empresaris i usuaris de càmping i caravàning de Catalunya davant la normativa referent a aquest sector, aprovada de manera urgent per l'anterior Govern de la Generalitat, i que posa algunes traves a la pràctica d'aquest tipus de turisme.

Llegir 2302 vegades
Inicieu sessió per enviar comentaris

Alguns viatges

• Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.