Les dues organitzacions han assistit representant el Grup de Treball, "GT53 Autocaravanes de la DGT".En la ponència realitzada pel Sr Ledesma, subdirector general de Normativa de la DGT, davant de més de 200 persones responsables del trànsit i la mobilitat en persos municipis d'Espanya, es va informar de manera oficial de les importants modificacions que es portaran a terme en el Reglament General de Circulació (RGC), que afectaran positivament a l'estacionament de les autocaravanes i que pretén donar seguretat jurídica tant als ajuntaments com als usuaris d'aquests vehicles.
En definitiva, complint unes normes bàsiques d'estacionament, no podrà existir cap discriminació o limitació, excepte les genèriques de masses i dimensions que també afecten a la resta de vehicles.
D'altra banda i de manera extraoficial hem estat informats que en aquesta propera modificació del Reglament General de Circulació, també s'inclourà l'adaptació de les velocitats per a autocaravanes, també sota el criteri de massa.
Per a més informació, es pot visualitzar tant l'entrevista al Sr Ledesma com la ponència realitzada, el proper dissabte 19 de febrer, accedint a www.canalcaravaning.tv