• 1

Valorar aquest article
(0 vots)

sitc2012

El Saló Internacional del Caravaning va col·laborar activament amb el Saló del Turisme a Catalunya (SITC), que va tenir lloc del 20 al 22 d’abril al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona,  perquè aquest esdeveniment acollís per primera vegada un àrea dedicada al sector del càmping i el caravaning.

Aquest nou espai del SITC va aglutinar l’oferta d’establiments especialitzats en aquesta modalitat turística així com elements d’acampada (mobil-homes, remolcs-tenda, caravanes i autocaravanes), que mou a Espanya a més de 6 milions de viatgers nacionals i estrangers a l’any.

En aquesta zona, on s’hi va recrear l’ambient que es viu en un càmping, els visitants del SITC es van poder informar de les activitats esportives i d’oci, les instal·lacions i les alternatives d’allotjament (zona d’acampada, bungalous, caravanes, autocaravanes i mobil-homes) que ofereixen més de 150 establiments especialitzats procedents de tot Catalunya, la comunitat que concentra el major volum de càmpings a Espanya, amb un 30% del total espanyol.

En aquest espai també es va donar a conèixer l’oferta de 190 establiments de càmping i caravaning de Suïssa, gràcies a la presència de les seves principals associacions.

Font original de la notícia: Fira de Barcelona

Llegir 1970 vegades
Inicieu sessió per enviar comentaris

Alguns viatges

• Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.