• 1
  • 5
  • 6
  • 7

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /homepages/23/d360108806/htdocs/totcamping/components/com_k2/models/item.php on line 763
Dissabte, 15 Març 2014 00:00

El Saló Internacional de Barcelona tornarà a fer-se a l'Octubre

Valorar aquest article
(0 vots)

salo-caravaning Tot i que, en un principi, estava previst que la pròxima edició del Saló Internacional del Caravanning obrís les seves portes des del 1 al 9 del proper Novembre, la direcció del certamen ha anunciat que les noves dates de celebració seran del 4 al 12 d’octubre.

Fonts de l’organització han explicat el canvi argumentant que "les dates del mes de novembre de l’edició passada van ser motivades per qüestions de calendari i logística firal en el recinte Gran Via"i afegeixen que “el calendari del 2014 permet que el saló torni a les dates tradicionals del mes d’octubre, més idoni tant pels expositors com pels visitants”. Amb el canvi de dates, s'evita també la coincidència amb la data per la consulta.

La passada edició del Saló va servir per revitalitzar el sector i a més promocionar la pràctica del càmping i el caravàning. Va comptar amb més de 40.000 visitants, 107 expositors, 200 marques, 20.570 metres quadrats nets d'exposició, 361 caravanes i autocaravanes a la venda i 405 vehicles de tot Espanya a la 7 ª Concentració de Caravanes i Autocaravanes.

Origen de la notícia: Saló del Caravàning

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /homepages/23/d360108806/htdocs/totcamping/components/com_k2/templates/default/item.php on line 248
Llegir 2474 vegades
Inicieu sessió per enviar comentaris

Alguns viatges

• Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.