• 1
  • 6
  • 7
Dijous, 11 Juny 2015 12:27

Caldes de Malavella obre un àrea per autocaravanes

Valorar aquest article
(0 vots)

area caldes malavella

L'Ajuntament de Caldes de Malavella ha estrenat un nou espai per a autocaravanes, a la pineda superior del parc de la Sardana.

L'àrea, ombrejada, té espais per a cinc vehicles amb punts de llum, subministrament d'aigua i de recollida d'aigües residuals, així com taules, bancs i un panell sobre les normes reguladores de l'espai.

L'alcalde de Caldes, Salvador Balliu, en l'obertura que es va fer durant les Festes de la Malavella va afirmar que era un actiu més per al turisme del poble i s'havien destinat uns 25.000 euros en l'espai, i que també s'havia millorat l'asfalt del carrer, malmès per les arrels dels pins.

Origen de la notícia: El Punt Avui

Llegir 2116 vegades
Inicieu sessió per enviar comentaris

Alguns viatges

• Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.