• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Divendres, 14 Octubre 2016 12:00

Torna el Saló del Caravaning

Valorar aquest article
(0 vots)

salo2016

La 32ª edició del Saló Internacional del Caravaning, del 15 al 23 d'Octubre, serà la més gran dels últims anys. Tot l’espai disponible dels pavellons 4 i 5 del recinte de Gran Via està contractat per a que els visitants puguin conèixer la major oferta comercial de caravanes, autocaravanes i altres elements per a la pràctica d'aquest estil de vida que es pot reunir a l’Estat en l'actualitat.

Amb 24.000 m2 de superfície d'exposició, un 15% més que en la edició de 2014, el Caravaning donarà cabuda a un centenar d'expositors que posaran a la venda més de 600 vehicles.

El saló té l’objectiu de contribuir a la recuperació que està vivint el sector. Entre gener i setembre d'enguany, segons dades d’Aseicar, s'han matriculat a Espanya un total de 4.040 vehicles de lleure (1.167 caravanes i 2.873 autocaravanes) enfront els 3.021 vehicles (1.086 caravanes i 1.935 autocaravanes) venuts en el mateix període de l'any passat, la qual cosa representa un augment del 34%. A l'agost, el millor dels últims nou anys, s'hi van matricular un 72% més de vehicles que l'agost de 2015!

Aquest any, el saló ha organitzat un programa que inclou xerrades, gastronomia i activitats infantils, dividit en quatre àrees temàtiques:

  • Gastrovaning, un espai on hi haurà parades de menjar «street food» tematitzats en caravanes 'vintage' per a tots els estils d’alimentació. Caravaning Kids un espai que comptarà amb tres grans àrees: el «Playground», que oferirà 25 jocs creatius de fusta.
  • El «Petit Cinema», una petita caravana habilitada com a sala de cinema en la qual es passaran pel·lícules d'animació de deu minuts de durada i el Kindergarten, l'escola bressol del saló, amb monitors qualificats, per a infants d'entre 3 i 10 anys. Tant Gastrovaning com Caravaning Kids romandran oberts només durant els caps de setmana.
  • Travelvaning, la novetat d’aquest any, un espai per intercanviar experiències entre practicants del campisme en el qual es replicarà a escala una àrea de servei per a caravanes i autocaravanes i on, s'organitzaran xerrades i contactes de networking amb bloggers, associacions i clubs.
  • Campervaning, un gran espai en el qual s'exhibiran centenars de furgonetes camper.

El saló també comptarà amb l'Àrea de vacances, integrada per entitats, associacions i càmpings de tot Espanya, un pàrquing de caravanes i autocaravanes per als visitants en el mateix recinte de Gran Via, coordinat per la Unió Caravanista de Catalunya i dotat amb tots els serveis, la XVII Trobada d'empresaris del càmping i el caravaning i la II Nit del Caravàning.

Llegir 1859 vegades
Inicieu sessió per enviar comentaris

L'últim al fòrum

  • No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

  • Port Aventura +

    Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Gran Bretanya +

    A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

    Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • La Rioja +

    Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí