Concentració d'autocaravanes a Altea

Altea dedicà aquest cap de setmana a les autocaravanes, amb una concentració de més d'un centenar d'elles,  116 finalment, per tal de diversificar el turisme local. També estava previst fer rutes guiades, tant pel municipi com de senderisme per tal d'allargar l'estada dels viatgers.

Des del consistori es vol acomplir amb la normativa d'estacionament i estada durant la nit de les autocaravanes, per tal que puguen passar més temps a Altea i conèixer el municipi.

Amb aquesta trobada volien saber l'impacte que d'aquest turisme podia tenir en la localitat i pensaven comptabilitzar la despesa que feta als comerços de la ciutat.

Donat l'èxit de participació, l'alcalde d'Altea, Andrés Ripoll, conjuntament amb les regidories de Turisme, Trànsit i Seguretat Ciutadana valoraran la possibilitat de crear una àrea perquè els autocaravanistes puguin venir sempre que vulguin al nostre poble ".

Pots comentar aquesta notícia als fòrums.

Cercador

Alguns viatges

  • Sant Pere Pescador +

    Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • El Ripollès +

    Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • El pantà de Sau +

    ¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

    ...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25