• 1

Diumenge, 12 Setembre 2010 19:45

Pels llacs del Nord d'Itàlia

Escrit per

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i seguim en direcció a Como passant per un munt de poblets costaners i per una carretera estreta plena de trànsit, on conduir amb una AC és una aventura. No parem a la ciutat de Como, tot i que recomano fer-ho, i passem a la riba oposada en direcció Menaggio...

Divendres, 29 Mai 2009 18:29

Sicília

Escrit per

siciliaInicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu dies dels que podíem disposar a tot estirar, se'ns farien massa curts. Llavors ens vam preguntar, i per què no a l'estiu? És una illa, tindrem platja, podrem menjar gelats italians fins afartar-nos, ens encanta la pasta i la pizza, i en tres setmanes de vacances tindrem temps de voltar-la tota.

Dilluns, 01 Setembre 2008 01:58

Itàlia 2007 en caravana

Escrit per

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar un viatge sense preses ni extremadament condensat principalment pels nens. L’agenda de viatge ha estat la següent:

Diumenge, 25 Mai 2008 18:22

Itàlia i els seus Alps

Escrit per

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps.

El podeu accedir des d'aquí

Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No

Alguns viatges

• Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més