• 1
  • 7

València i Aragó

sortides-valencia-arago

Sortides per les comunitats veïnes

Dissabte, 26 Desembre 2009 19:23

La Franja i el Maestrat

Escrit per

sortida-morella

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa.

A Gandesa fem la primera parada. Cal visitar el Museu de la Batalla de l'Ebre, situat davant del Celler Cooperatiu, obra mestre del Modernisme. A l’agro-botiga del Celler podrem comprar vins de la D.O. Terra Alta, així com oli i productes de la terra.

Dissabte, 24 Mai 2008 18:15

Vinaròs i Penyíscola

Escrit per

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam deixar l’autopista i vam anar cap a Sant Carles de la Ràpita, i al port vam esmorzar. Aquest cop no hem visitat la ciutat, deixant-la pendent per una altra escapada al Delta de l’Ebre.

Alguns viatges

• Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.