• 1

viatges-portugal

Dilluns, 01 Agost 2011 22:46

Escrit per

Gondoles_Portugal...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop al bus per arribar al Palau de Pena, una construcció romàntica de colors dalt d’una muntanya.

Diumenge, 05 Juny 2011 20:06

Cap d'any a Lisboa

Escrit per

Lisboa_BelemAquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010.

La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una ciutat romàntica, pertida, tranquil·la, decadent, bonica i difícil d'abandonar.

Dimecres, 29 abril 2009 00:38

Lisboa, Setmana Santa 2009

Escrit per

LisboaEl divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Lleida, ja comencem a notar el cansament del dia de feina i decidim parar a dormir a l’àrea de l’autopista.

Diumenge, 25 Mai 2008 18:30

La costa de Portugal

Mitjà de transport: Autocaravana

Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No

Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ

Alguns viatges

• 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.