|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Si us sembla be començo aquest tema perque us en recordeu que ja tenim una nova quarentona, és la Martona i qui si no jo qui sigui el primer en felicitar-la.
Però que ben parits aquesta cifra tan rodona. Marta t'estimo. Pere. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Per cert que consti que l'hora està malament, l'anterior missatge va ser a les 00.01 del dia 27, que quedi clar.
|
|
|
MOLTES FELICITATSSSSSSS!!!!!!!!!!!!! happy birthday
Benvinguda al club dels 40 .... i 40 i tantsssss :mrgreen: !!!!!!!!!!!!!!!!! jajajjaa bufaespelmess Un petonásssss!!!! Mª JOsé :mrgreen: |
|
|
Pels cuaranta, esperam que jo tambe arribo,
FELICITATS
happy birthday pastis happy birthday No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
|
Per molts anys Marta,n'hi ha uns quants que et venim al darrera.
Precisament ara,mira l'hora arribo de la festa de la gent del 1967,osigui la nostra classe d'EGB.Ha estat pistonut,tota la quadrilla reunida,sopant,ballant,saltant i brincant com quan en teniem 14 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .Tot un esdeveniment. Que el pasis molt bé acmpanyada de la gent que més t'estima. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
MOLTES FELICITATS MARTA!!!!!!!!!! bufaespelmess pastis
Un petó fort Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
felicidades :-)) pastis brindem brindem
|
|
|
Muchas felicidades!!!!
happy birthday Bienvenida al club de los 40!!!! :mrgreen: :mrgreen: Prepara tus orejas para la proxima vez que nos veamos!!! =)) =)) =)) |
|
|
Veig que la "quinta" del 67 va ser realment excepcional :D MOLTES FELICITATS guapíssima!!! Benvinguda al club del 67!
Mercè & Cia.
|
|
|
Moltes felicitats Marta
,nosaltres ja sabem que son 40 anys,anim que aixo no es res.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Moltes gràcies a tots..... i jo pensant ahir que en Pere estava escrivint al fil de Sant Joan!!!
Fa poc vaig llegir una frase: "Els 40 son la maduressa de la joventud, i els 50 son la juventud de la maduressa" Em va fer pensar una estona i fer ulls enrera i recordar la meva mare quan tenia 40 anys, la recordo....no sé..més "senyora".... més gran... del que jo veig els meus 40 anys d´ara. No sé si deu ser que abans mirava amb ulls de 20 anys, o que ara la gent es conserva d´altra manera... El que sí que tinc molt clar és que em sento jove, amb moltes ganes de fer coses i poder compartir-les amb tota la gente que estimo i que m´envolta....que tinc una família meravellosa i un home que m´estima....(i jo a ell)....i que aixó em dona moltes forces per mirar i tirar endevant. I a més , si conto amb un grup d´amics com vosaltres, la felicitat ja és complerta. Molts petons per a totos i no canvieu mai. Deu meu...quina sensibleria!!! Deu ser cosa de l´edat :mrgreen: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Per cert...podriem fer una mega festa per celebrar que hi ha tants quarentons!!!
Quina collita , la del 67!!!! dance dance Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Per molts anys, Marta..
|
|
|
..el que has dit Marta...en serio. Com és el que penso jo realment em deixes fer un copiar i enganxar el texte per l'any que vé? :mrgreen: :twisted:
Un petonàs Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
happy birthday F E L I C I D A D E S
happy birthday
|
|
|
Salud.
Felicidades, Marta. Un abrazo desde la esquina verde, de Isabel y Manolo. :mrgreen: :mrgreen: Un saudo dende Galiza.
Camper. |
|
|
Que pases un féliz día. Un beso. pastis bufaespelmess happy birthday Paco y Paqui. |
|
|
Moltes felicitats Marta de part de la costella de'n Iogui...
Desitgem que t´ho hagis passat d´allò més bé el dia del teu aniversari. Salutacions, ciua Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
|
Moltas Felicitas Marta pastis brindem bufaespelmess happy birthday
Me debes Unaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|