• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23138

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1799
  • Gràcies rebudes: 46
Doncs, m'en acabo d'enterar de més detalls :evil: :evil: ...que en Piti segur que no tindrà manies d'explicar-vos, oi que sí ?

A veure si entre tots li donem un cop de mà...

SANTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ( MARI ) vine i no t'ho perdis !!!
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23141

Eiii!! No ens deixeu així! Quins detalls?

Sobretot Piti, endavant amb la denúncia. Es la única arma que tenim i l'hem de fer servir contra aquest tipus de gent. Tenint la matrícula ja el deuen haver enxampat. Potser no li passarà res, però de moment el susto de la denúncia ja el te.

Ánims!

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23142

Si treiem de circulació poca-vergonyes com aquest indesitjable ja està bé que s'endureixin les penes i que sembli que tot es fa amb un "afan recaudatorio". A la garjola amb els suicides assassins !!!!!

Piti, ja donaràs "detalls", molts ànims i molts quilòmetres, que ens queden molts caps de setmana de juerga i sarau.

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23144

EI!!!!!!!!!!! que ens haiven perdut això.
Primer de tot, ens alegrem molt de que no hagi sigut mes que el "susto" anims Piti i Marina
i.... segon, si el Santi pot ajudar en qualsevol cosa, no dubte-ho que ho farà,
Piti si vols quelcom diga.li i farà el que estigui amb les seves mans, el conec prou be.
Ara està treballant i l'es molt mes dificil que a mi poder conectar-se, però si puc parlar amb ell encara que sigui per telèfon li explicaré.

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23151

Menys mal que ha quedat tot en un ensurt, a veure si l'enxampen i l'hi retiren el carnet al .........
Anims!!!

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23153

Piti m'alegro que estigueu bé si puc et farè un cop de ma necessito dades , aquests són els que més m'agradem. T'envio un privat i truca'm per telèfon i parlem. Aquests els hem de fet fora de la carretera. :evil: :evil: a per ells que són pocs i cobars :mrgreen:

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23154

Després dels altres ja no sé que dir, només missatge solidari. La ràbia que desperta aixó és tanta que ...

Una abraçada

Josefina&family

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23156

Ànims i endavant !!!. El més important és que ens ho pogueu explicar i després que no hagueu pres mal ... que les reparacions no ens facin gratar massa la butxaca.

Per cert l'AP 7 té força càmeres de seguretat, cap d'elles no va poder enregistrar l'incident ?

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23160

Doncs aquí teniu la segona entrega del “culebron”,

Vaig anar a fer la denúncia a la comissaria dels mossos d´Esplugues i em van dir que millor anés a la de Cornellà que és a on esta ubicada la caravana per si els mossos tinguéssim que fer una valoració dels danys; així donçs, vaig anar cap a Cornellà i a la recepció de l´entrada, vaig explicar que volia fer una denúncia. A partir d´aquest moment, tota la conversa, per part dels mossos, va ser en castellà, suposo que a Cornellà, el català no el deuen saber parlar!!!, llavors va sortir una mossa i em va comentar que no valia la pena fer la denúncia ja que la persona que m´havia produït els danys, feria un recurs i no li passaria res, però com què, jo vaig insistir varies vegades em fer la denúncia, llavors la mossa va anar a preguntar al sergent de guàrdia, per veure com havia de redactar la denúncia i seguidament, el sergent davant meu, li anava explicant, “aquí en este recuadro va el nombre del notas” o sigui que jo era “el notas”; al sentir que em deia d´aquella manera tan despectiva , llavors és quan es va liar “a base de be”, jo li vaig dir que no em faltes al respecta dient-me “notas” i ell em va dir “bueno, pues perdona” però amb molta “chuleria”, conseqüentment vaig haver de callà, perquè veia que encara sortiria mal parat davant d´aquella persona, fent ús de la seva prepotència.

A continuació, la mossa em va fer entrar en un despatx per començar a fer la denúncia, li vaig explicar els fets i llavors és quan va tornar a venir al sergent i em va demanar disculpes per com m’havia tractat i que portava una tarda amb 3 detencions. Això per mi no es justificable, i li vaig dir que tots a la feina hi havia dies de molt estrés i que jo els meus clients no els hi faltava mai al respecta. Vem continua fent la denúncia i la mossa em va demanar el punt kilòmetric exacte dels fets, però jo li vaig dir que no ho sabia el punt exacte però que era just a l’àrea de servei del Montseny i ella em va comentar que sense el punt kilòmetric no podia fer la denúncia, i que ho busqués jo mateix; llavors li vaig comentar si tenia internet per buscar-ho i em va dir que no, li vaig donar una altra solució, dient-li que truqués els mossos de tràfic per averiguar-ho i ho va fer però els mossos de tràfic van contestar, que no sabien el P.K; no em va tocar més remei que anar jo a casa i averiguar, per internet (que és molt fàcil), quin era i tornar anar a la comissaria per donar-lo i així poder acabar de fer la denúncia.

Com podeu comprovar, desprès de l’ensurt de l´autopista i la fuga de l´Audi A3, a sobre no em vaig sentit recolzat per l´autoritat. Tota una història........

Tracte Mossos fa 12 anys 11 mesos #23164

Hola Company,

Hem sap greu l'ensurt, el millor és que esteu bé. De fet encara hem sap més greu el tracte per pre desl mossos, ja que aquest cobren gracies als nostres impostos.

No hauriem de fer alguna cosa? Enviar, correus de queixa?

Fins AVIAT

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23165

M'alegro de que tant sols hi hagin danys materials, que ja cabreja!!!!

Peró després de l'ensurt que heu tingut, quina ràbia fa tot aixó, i a sobre volen que veiem als mossos com una entitat que està per ajudar-nos i protegir-nos....

Al impresentable del A3, que no faci mal a ningú, peró que ell s'estavelli anant a 180 contra una pilona d'un pont de l'autopista. Ja n'estic fart de "capullos". Perdoneu el llenguatge
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23169

UFF! quin tema!! doncs vull ser lo mes objetiva posible.
Aquestes dues persones que et van atendre eren dos ineptes, segur, pero aquestes dues, no és just ficar a tothom al mateix sac ni generatltzar , de la mateixa manera que no puc soportar quan una dona condueix malament i que per això ja totes les dones ho fem malament, no senyor:aquella dona, no totes, també n'hi ha d'homes que ho fan malament i no per això es generalitza (el cas es nomes un exemple).
Vull dir (i sabeu que se de que parlo) que dono fe que hi han molts professionals que treballan cada dia per fer millor la seva feina,moltes vegades sense el reconeixement de la resta de la societat, no nomes això si no en el punt de mira, on tothom tenim dret a ser "innocent fins que es demostri el contrari" menys ells.
Torno a dir, anims Piti i ens alegrem molt que nomes hagi sigut un ensurt.

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23176

Ostres Piti, deu ni do.
Ara només faltaria que el paio t'hagués denunciat a tu.
Això li va passar al meu germà anant en moto. El van tirar i quan anaven a fer parte , l' "individu" va dir que potser millor es posaven a l'arcen per no entorpir; el tio va pujar al cotxe i "si te he visto no me acuerdo". El meu germà va anar a presentar la denúncia i es va trobar que l'altre s'havia adelantat; a més del cop i la rascada de la moto, si es descuida encara li cau el pel.

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23177

Sort que nomès va ser un ensurt i que no us ha passat res.
Malparit el del cotxe per marxar, vull dir, fugir.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23189

Ei PITI!
Em sap molt de greu el que t'ha passat , però et puc ben assegurar que no tothom és igual. reconec que el tracte no va ser el més idoni. dir-te que aquests agents pot ser no van estar encertats, però de la mateixa manera que hi ha conductors com nosaltres , correctes, també hi ha fills de puta com el de l'A3.
Es possible, i de veritat que no vull ser coorporativista, que les persones que et van atendre, pel que estas dient fossin agents de seguretat ciutadana, que en el tema de trànsit naveguen una mica.
no és una escusa pel tracte rebut, ja que lo del nota no te perdó, ara això si dir-te que jo se d'un que segur que no t'haguès tractat així ni que fossis amic o conegut o un ciutadà normal.
Per últim comentar-te a nivell professional que si tens les plaques de matrícula es poden fer moltes coses. però a nivell penal a aquest fill de puta, i perdoneu que sigui tant clar però es el que és, no se li pot fer res.
No se li pot aplicar el còdi penal, per una raó molt simple, i ja et dic ,no coorporativisme i si el que diuen les lleis:
En un accident com el que et va passar si no hi ha ferits i els danys no superen els 80000 euros es un tema civil, que aixó no vol dir que s'en vagi de rosites. aixó si són les companyies les que han de possar-se d'acord.
És per això que crec que la badada dels agents va anar per aquí. tot i així
la denúncia, si tu vols te l'han d'agafar i donar-te un tracte correcte.
A per últim dir-te que lo del punt quilomètric, crec que qui hagi estat ha pecat de ignorancia, ja que nosaltres podem, perdó, els agents poden accedir al gencat i des d'aquí mirar els pk de qualsevol lloc de Catalunya. Crec sincerament que aixó i moltes de les coses que et van passar va ser per desconeixement.
En conclussió ho sento i et prometo que et farè cambiar d'opinió.
A per cert amb la nove reforma aquest element, administrativament li pots fotre 300 eurillos , abans eren 40, article 129.2.b del reglament de conductors. Se que es poc pel que et va fer , però t'ho deixo caure per si ho necessites.

i voldria acabar dient que el del A3 continua sent un fill de puta. tot i que la seva mare no tingui la culpa, o si. "he dicho"
Santi

truca'm

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23214

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1799
  • Gràcies rebudes: 46
Estaria bé que algú, de totes formes, els hi expliquès a aquests "agents de l'ordre" de Cornellà que estan per atendre als ciutadans, i que si no els hi agrada la feina en poden fer una altra, no de Mosso.
Jo no m'he trobat cap d'aquesta mena, molt al contrari, però si em trobo algun no m'en callaré.
En definitiva, que de xulo-piscines ja en teniem prou amb el "cos anterior", no ens calen altres...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: ENSURT A L´AP7 fa 12 anys 11 mesos #23297

Ostres Piti.... ens sap molt de greu el que us ha passat!!! :( Realment pensem igual que tots els que han anat escribint sobre el tema... nomès ens cal afegir... que aquest petit ensurt quedi amb una anècdota en el llarg del temps i que per sort, tu i la teva família esteu BÉ!!!! :)

Salut i Força. ;-)

Jordi, Txell i Cristian
<div>Salut!!!<br><br>Jordi,Txell i Cristian.</div><br>

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

tonisx en 1 dia (22.01), anioliver en 6 dies (27.01), Sabaterra en 8 dies (29.01), city490 en 9 dies (30.01), Damia i Carme en 13 dies (03.02), mire en 13 dies (03.02), BIGMYCH en 15 dies (05.02), clara en 15 dies (05.02), DAN en 16 dies (06.02), nouespai en 16 dies (06.02)

Alguns viatges

• Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.