|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Nosaltres encara no en tenim i voldria saber si algú en vol per poder fer una comanda...si fora aixi podriem tornar a fer una llista amb les talles ok?
Mª José |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola guapa,
Justos el cap ed setmana ho comentava amb Nouespai. La web Vistaprint acostuma a tenir bones ofertes, soc una usuaria bastant activa i per ara estic molt contenta amb el material, la calitat i el servei. Nosaltres volem 2: 1 mitjana per home de màniga curta 1 ¿¿petita?? de dona de tirants, en realitat soc mitjana, però segons on es demanin com a Vistaprint, son tallatges grans. |
|
|
Hola Mª José !!!
Compta amb nosaltres; una pel Ramon i un altre per mi. Las talles... doncs... ni la S ni la M ni la L; potser una XL Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Hola nosaltres també en volem i necessitem 1XL(per en Guillem) i una mitjana per mi(Dolors).
Moltes gràcies. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
Nosaltres també, i la talla..... jo diria que XXl, si la fan.
Hem volem 2 de samarretes. Marta & cia.
|
|
|
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per mire.
|
|
Gràcies Mireia;-)
Donarem temps a que tothom hagi tornat de vacances i pogui decidir si en vol i farem la comanda.. que us assembla??? A més a més haig de preguntar qui les va fer la primera vegada i els preus.... |
|
|
Bona nit Mª Jose, nosaltres tambè en voldriem 4.
1 XXL 1 XL 1 M 1 S (es per en Pau que te 9 anys) |
|
|
Les primeres les va fer la Montse (Monrib2123)
Segur que el fil estarà al fons del sac. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Efectivament, la primera i única vegada que se'n han fet, ho van portar tot en Josep i la Montse (Lince-Monrib). Van quedar genials.... en guardem un bon record
No sé si en van sobrar o si es van entregar totes les que s'encomanaren, potser sería qüestió de demanar-los-hi a ells. No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
nouespai ha escrit:
Aquest és el fil, he posat samarretes al cercador del fòrum i ha aparegut: www.totcamping.cat/index.php?option=com_kunena&Itemid=54&fun...=17901&catid=1#17901 Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Hola Mª Jose.
A nosaltres tambe ens agradaria poder-ne tenir si ens pots apuntar 1: XL 1: M Salutacions a tots |
|
|
Hola Amics
Fa dies que per motius personals no hem podia conectar a Internet. Hi aquest es el meu 1er missatge amb la web nova, Tinc que familiaritzr-me amb el nou format. Res ens apuntem 3 samarretes, talles XL,L i nena de 9 anys. Ja direu que costen i com pagar-les salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
Nosaltres tambe en volem 2 XL i 1 per un nen de 4 anys ENS VEIEM
|
|
|
No sé si encara va en marxa el pedido de les samarretes, si no es massa demanar voldria corregir el meu pedido, anulem l'anterior i voldria: 1 XL, 1 L, 1 (per nena de 10 anys) i 1 (per nena de 4 anys)
Perdoneu les moolesties i gràcies. Dolors. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
Ostres perdoneu però no m `havia enrecordat del tema fins avui que he vist el fil:sick: ufffffff no tinc perdó de Deu!!! Com el tema va sortir a la concentració de Mataró i vaig penjar el fil un parell de dies abans de marxar de vacances que va ser la setmana seguent... sincerament no m' en havia enrecordat:sick:
He enviat un missatge a la Montse aviam si podem fer alguna cosa... i si no es pugués ja mireriem de trobar una solució Mª José |
|
|
Avui parlava amb en Joel David de webcampista i vèiem els polos que ells han fet ( brodats ) i el bon resultat que tenen després del temps.
Són de la marca Fruit of the loom i n'estan molt contents. Seria una altre possibilitat a pensar. Indagaré preus i us dic alguna cosa. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Webmestre ha escrit:
Has rebut el nostre privat ??? |
|
|
Tiramillas ha escrit:
Ja fa un any que vam fer les samarretes, i vam fer just. Potser ara fa fred per les samarretes de màniga curta... i s'hauria d'anar pel que comenta el Webmestre. |
|
|
Potser es fan servir més les de màniga curta que les de màniga llarga ja que al hivern portem a sobre roba d' abric ...no?Però tembé es una possibilitat!!!
Jo també em vaig fixar amb els polos d'en Joel i la veritat es que no tenen res a veure amb les samarretes.... una cosa es un polo i l´latre una samarreta....i les dues son molt xules! De moment ho deixo a les teves mans webmestre i ja diràs alguna cosa. Mª José Montse et va arribar el meu privat???? |
|
|
|
|