|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Benvingut! Com més serem més informació compartirem! ................................................. La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog d'escapades i viatges. casetasobrerodes.blogspot.com
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per enric72.
|
|
Benvingut, Calton!
Juanma, molt bona trobada, la de Port Aventura! Som poc de trobades, i poc de Port Aventura, però vam venir un any i va estar molt bé! Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola, Juanma, per aquí ens tornem a trobar, sigues benvingut.
Hola, Calton, entre tots mirem de fer un racó acollidor on poder comentar temes en bona companyia ! Sigues benvingut ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Gràcies Itineaitor!! segur que si!!!
|
|
|
Bona nit!,
Sòc la Montse des de Centelles Osona. Som nous en aquest mon. De moment no en temin cap i el que fem es que la lloguem quant volem sortir. Però qui sap si algun dia tindrem la nostre propia. En aquest moments estem preparant un viatja a la Toscana per el mes d'abril, i necessitem molta ajuda ja que serà el nostre primer viatja amb l' auto caravana sols. Fins ara havíem sortit amb uns familiars que en tenen una i ens convidaven a viatjar amb ells. Si hi ha alguna persona que conegui campings, zones de pernocta i llocs que no ens podem perdre us agrairé l'ajuda. BON ANY A TOTHOM!!! |
|
|
Molt bones Montse, segur que per aqui trobaràs informació per fer el viatge.
Salutacions des de Canet Salut LLUÍS DE CANET |
|
|
Benvinguda!! No he anat mai a Itàlia, no et puc ajudar. Potser pots obrir un tema nou a Viatges, sortides i escapades (www.totcamping.cat/forum/viatges-sortides-i-escapades). Segur que algú et pot ajudar!
Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk |
|
|
Hola Montse!!!! Nosaltres vam anar a la Toscana la Setmana Santa de fa dos anys. Per si et serveix d'ajuda ho tenim apuntat tot al blog: casetasobrerodes.blogspot.com.es/2016/03/santa-per-la-toscana-180316-aquesta.html Salut i kilòmetres! |
|
|
Montse, et saludo des de Centelles !!! Molt benvinguda. No conec la Toscana, però.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Hola Montse
Benvinguda !!! També al nostre blog trobaràs informació sobre la Toscana. (ambautocaravanapelmon.blogspot.com) Ja veuràs que després de llogar una AC, no parareu fins tenir-ne una de pròpia. Jo vaig llogar 4 estius, fins que vam trobar la nostra oportunitat de comprar una. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
|
Ostres, nosaltres també 4 estius abans de tenirne propia..
|
|
|
benvinguts sigueu tots!!
fa il·lusió veure que anem creixent!! nosaltres si que hem estat la toscana i és preciós, si obres un fil tal i com et recomana el Xavi, ja hi farem les aportacións que puguem, malauradament no tenim cap blog per poder compartir, pe`ro si que algunes anotacions, moltes fotos i bons records per cert, nosaltres no haviem llogat mai autocaravana, ni tant sols hi haviem viatjat, una setmana santa vem anar al marroc en 4x4 i venien 3 families en ac, a la tornada vam comprar una de segona ma, que ens va durar 5 mesos, ja que la vam canviar una de nova, i això ja farà 11 anys..... apali, salut, kms i república!!!! Salut, Kms i República!!!
|
|
|
Bones!
i benvinguts tots! Fantàstic que creixi la família totcamping! Sobre Toscana no l'hem trepitjada encara. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Hola a tots,
Som la Mercé i el Manel, fa molt que estic apuntat en aquest fòrum però vaig intervenir molt poc, arran del poc estima que es respira en altres fòrums cap als catalans i encara que em costa escriure en català, intentaré tornar a participar de nou, a veure si fem créixer de nou entre tots TOTCAMPING. A........ Som de Sam Boi de LL. Salutacions
Mercè i Manel |
|
|
Benvinguts a totcamping....
|
|
|
Molt benvinguts Marcel i Manel.
Salut LLUÍS DE CANET |
|
|
Perdó Marcé, je.je
LLUÍS DE CANET |
|
|
Benvinguts!!! Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk |
|
|
Manel, ens fas feliços escrivint en català, però també ho pots fer en castellà. No ens agrada la censura i volem que tothom estigui a gust.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per EvaV.
|
|
Bon dia a tothom,
Tot i el meu nick "Tom Sawyer" visc molt lluny del Mississipí, però molt a prop del riu Segre que no és ben bé el mateix tot i que m'està bé. La nostra autocaravana és una caputxina McLouis Glamys 40 amb una tripulació de 4 membres. En Jan (5), l'Aleix (9), la Maite (??) i en Miquel (??). Estem segurs que aprendrem moltes coses de tots vosaltres a la vegada que intentarem aportar també el nostre granet de sorra a la comunitat. |
|