|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
pastis bufaespelmess happy birthday happy birthday pastis
MOLTAS FELICITATS...... Carles (Cim) te deseamos que pases un feliz día de tu cumpleaños en compañia de Marta y demas seres queridos. Un abrazo. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Doncs moltes felicitats Cim,no se quants son , pero el meu desitg es que siguin molts,molts molts i molts més pastis happy birthday
|
|
|
Carlessssssssssssss que calladet t´ho tenies punyeterooooooo!!!!!
Moltes felicitats!!!!!!!!!!! Un petó gegant!!!! Els tiramillas!!!!!!!! :mrgreen: bufaespelmess |
|
|
bufaespelmess F E L I C I D A D E S
happy birthday brindem
|
|
|
Carai noi quina sorpresa, nadal, sant esteve i el teu cumple, doncs moltes felicitats,
La Marina i els nens també et felicitant, records happy birthday |
|
|
Felicitats pels teus xxxanys !!!
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Per molts anys company.Que ho passis amb aquesta magnifica noia que tens per parella i amb tota la família que de segur està al teu costat.Recorda que virtualment tens una gran família que t'aprecia i t'estima.Tots junts et volem dir ben fort:PER MOLTS ANYS CARLES,que el temps no et canvi i siguis sempre tant bona persona com fins ara.
Una abraçada.Has sentit com he cridat pel balcó,per veure si hem senties? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...doncs si erem els del Bages . Passa-ho bé. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Encara ets un nen, aprofita-ho! :mrgreen:
PER MOLTS ANYS!!!!!!!!!!! |
|
|
Quina alegria més gran m'heu donat, això et carrega les piles de cop!!!! :-))
De debò i de tot cor, moltíssimes gràcies per les felicitacions, jo que m'agrada passar bastant desapercebudet, m'heu "caçat" :mrgreen: - Pacos, gràcies!!!! dance - Jofranc, doncs n'he fet 34 i que tú tambè ho puguis veure. brindem - Tiramillas, Ja ho veus, per molt callat que un ho porti sempre hi ha algú que et descubreix. Un petó ben fort a tots quatre. :D - Tonio, gràcies!!!, per cert, estas fet un bon ballarí jejeje!!!! :mrgreen: - Piti, doncs sí, a casa les festes s'allarguen un dia més, fins al 27. Molts records per a tots quatre - Nouespai, ara ja li pots posar numeros als anys :mrgreen: - Jepi, ahir em preguntava.... de qui deu ser aquests crits celestials?, es clar son el Jepi, la Carme, en Pau i la Judit. Jo tambè us estimo família!!!. - Mireia, Tens raó, un nen una mica gran però mai deixaré de portar aquest nen que porto a dins. :g) un petò!!!. Una forta i càlida abraçada per a tots, sou collonuts!!!! Carles No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Com que cada sant té la seva novenària aqui estic jo per cumplir-la...
Moltes Felicitats!!! bufaespelmess pastis bufaespelmess Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Gràcies Marta!!!!
A casa en diem vuitada, però novenària encara es millor perquè te un dia més =)) Un petó ben fort a tots quatre No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
PER MOLTS ANYS CARLES !!!
bufaespelmess happy birthday Salutacions
|
|
|
Per mols anys Carles tu en puguis fer i tots els altres ho poguem veure bufaespelmess
|
|
|
Carles nano!!!
Per molts anys !!! Hem marxat 24 hrs amb l'AC a la Cerdanya i per poc ens perdem el fil de la cel.lebració d'en Carlitus...però ara que hem tornat recuperem. Salutacions i un petonàs a tu i a la la Marta des de Navarcles. Que t'estimem molt !!!! :mrgreen: Jesús-Lupe-David i Alba. |
|
|
Carles, si la Marta es la novena ió com sempre soc l’últim.
MOLOTES MOLTES FELIÇITATS bufaespelmess pastis brindem |
|
|
¡¡¡No!!!! Aqui, la ultima soy yo. :oops:
¡¡¡¡Carles!!!! que ha pasado y yo que me pensaba que nadie se habia enterado, :roll: pero lo vuelvo a repetir......... ¡¡¡¡¡¡¡¡¡PER MOLTS I MOLTS ANYS!!!!!!!!!! happy birthday bufaespelmess happy birthday La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
|
|
|
Encara que sigui amb retard....... :D PER MOLTS ANYS CARLES!!!. esper-ho que aiguis tingut un bon dia. Una abraçada per tu i la Marta.
|
|
|
Per molts anys, amb una mica de retard, però tot arriba.
Records i abraçades del lince i family. Per cert, quan es la inaguració de la Peña M. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Linse, i akest ramalasu merengon ?? 8O Amb akestes males influències no m'estranya que et perdis. A la propera kedada no deixaré que et relacionis amb individus del 72.
|
|
|
Perdoneu la tardança :5} , però es que anem una mica de bòlid :evil:, vinga anem per parts:
- Mercuri, moltes gràcies - xguell, digues que sí, aquest es el secret perquè sigui bó per tots. :mrgreen: Salutacions a tots el garrotxins. - Tiowillson, jo també us estimo molt a tots vosaltres. Punyetero, com disfrutes amb el teu nou catxarro oi?, tinc ganes de veure'l. Un petó gegant per tots quatre :mrgreen: - Payvi, diuen que millor tard que mai oi?, gràcies maco!!!! Records a la Paquita. - Sabel, ja veus, aquí tot se sap!!! "ya te pillaré ya" =)) . Un petó ben fort per a tots quatre. - Brujisa, gràcies guapa, el vaig passar de conya i per rematar-ho les vostres felicitacions.... això no te preu!!!. Records a tots els de casa - Lince, ben rebudes les abraçades, moltes gràcies!!!!. Per cert, ja tinc els Estatuts al dia per la penya M......., està tot clar, tú seràs el Presi, la Monrib la sòcia d'honor i les nenes, les vocals. =)) petons. - Monrib, eiiii!!!!! que no es un ramalasso, es un sentiment intern ben profund que nomès ho pot sentir un que estima amb força el color blanc, oi Lince? =)) . Per cert, no t'en fiïs mai d'un del 72 :mrgreen: , diuen que són molt aixalabrats i que no toquen ni a quarts ni a hores, quin bestiar!!! :mrgreen: Un petó ben fort. Amics, moltíssimes gràcies a tots, torno a repertir-ho: Sou collonuts!!!! Un petó i una abraçada Carles No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
|
|