• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Dipósits d'aigües fa 19 anys 4 mesos #11869

Si senyor, és això. El verd crec recordar que té menys alcohol (formaldehid) i això redueix el seu poder desodorant. En paissos més temprats tal vegada no es nota tant la falta d'aquest desinfectant, però per aquí, que fa més calor, si que es nota (es pot dir, en línies generals, que la calor accelera la degradació de la matèria orgànica i la generació de gassos).
El fet que el verd sigui més ecològic recau en això: té menys química bactericida, que al cap i a la fi els bacteris són els que acaben degradant , i netejant les aigües fecals, ja sigui en el tetfhord o en les depuradores i fosses sèptiques.
Jo personalment penso que el seu respecte pel medi és relatiu, no crec que el blau sigui una bomba de rellotgeria mediambiental, si fos així ja estaria fora del mercat; i per les concentracions que gastem (150 ml de producte/20 l de tetfhord) no posem en perill cap procés de depuració quan els nostres residus arribin a la depuradora.
Més aviat em sembla una jugada comercial, calia treure un producte amb l'etiqueta "ecològic" per tranquilitzar a alguns usuaris...i de fet si aquests viuen en zones temprades no patiran danys olfatius :D , a més el color verd està molt ben trobat, és d'allò més ecològic 8-) .
En qualsevol cas, tant amb verd com amb blau, sempre s'ha de buidar el tetfhord en la xarxa de sanejament.
Salutacions, i perdoneu el rotllo.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Dipósits d'aigües fa 19 anys 4 mesos #11902

Eva els 180 € son nomes de compra, el treure i tornar ha posar, ho vaig fer jo mateix :mrgreen: :mrgreen:

Re: Dipósits d'aigües fa 19 anys 2 mesos #13612

Em sembla recordar que en alguna pàgina he llegit que per a reduir les males olors dels WCs hi afegien una mica de suavitzant. Ep! em sembla recordar, no n'estic segur.

Re: Dipósits d'aigües fa 19 anys 2 setmanes #16253

Doncs si bitxitos, acabo de llegir aquest fil... i nosaltres fem servir suavitzant per anular les olors del WC i llavors hi posem igualment el liquid de color blau (peró amb menys quantitat, es clar). ;-)
I en quan a netejar el diposit d'aigua, nosaltres encara no ho hem fet cap vegada, el proper octubre farà un any que tenim la AC i ho farem quan tornem del viatge del estiu (posarem vinagre i farem anar la bomba) i llavors un altre vegada peró amb lleixiu. I al final una tercera vegada amb tot un dipòsit d'aigua neta (potable de casa) i així, hem sembla que ja el tornarem a tenir a punt per........... properes sortides. :D

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12