|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Us voldria proposar una sortida d'un dia:
L'any passat els de casa vam assistir al Circ a les Feixes. Es tracta d'un petit circ muntat al mig del camp on els nens (i els que no ho som tant Aquest any hi volem tornar i hem pensat que alguns de vosaltres potser us agradaria venir. El dilluns vaig parlar amb la gent de Tot Circ i em van comentar que potser farien el Circ a les Feixes el dia 3 de juny (diumenge). La data no és segura, depèn de la demanda que tinguin. Així que si us fa gràcia, podem provar de fer una sortideta conjunta. Un detall important, el preu, són 8,50eur per persona. Ja ho sabeu, si us ve de gust venir podem començar a fer llista provisional i quan tinguem la certesa de la data, fem una llista definitiva. Us deixo l'enllaç amb la web de Tot Circ: www.totcirc.com/ |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Del tot intersesant,els nostres fills ja hi varen estar amb l'escola fa uns anys i s'ho van passar pipa.
A veure si s'apunta força gent,doncs per sort som un forum amb molts de menuts. Una abraçada i salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Per nosaltres és una molt bona idea...hi pots comptar !!
Salutacions :mrgreen: Jesús / Tiowillson |
|
|
Sembla interessant.
A la espera de la data definitiva, també pots comptar amb nosaltres. 1- Monrib/Lince 2- Tiowillson 3- Mercuri Salutacions
|
|
|
Nosaltres no ho tenim massa clar perquè a la setmana següent es casa la meva germana, però de moment ens apuntem.
1- Monrib/Lince 2- Tiowillson 3- Mercuri 4- Joaqui (JJV) Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
Jo, a tant llarg termini es complicat de dir. Per ara, ens apuntem, ho confirmarem , quan tinguis una data confirmada.
1- Monrib/Lince 2- Tiowillson 3- Mercuri 4- Joaqui (JJV) 5- Josep-Sqz |
|
|
A nosaltres també ens agradaría venir, sobretot al menut que el circ li encanta (diu que vol ser pallasso de gran, però ja ho és :D ).
Tot i que encara falta molt, si ens deixeu ens apuntem. 1- Monrib/Lince 2- Tiowillson 3- Mercuri 4- Joaqui (JJV) 5- Josep-Sqz 6- Karmai |
|
|
Karmai, perfecte, segur que el peque disfrutarà moltíssim. Nosaltres ens ho vam passar pipa.
Al matí vam fer el taller i abans de dinar vam veure l'espectacle. Vam dinar allà mateix; hi ha unes taules que s'omplen desseguida però nosaltres que som campistes :mrgreen: ens vam portar la taula i les cadires de l'auto i vam dinar com senyors. La setmana vinent parlaré amb els de Tot Circ i us aniré informant. |
|
|
Vinga.. .ja hi som..:
1- Monrib/Lince 2- Tiowillson 3- Mercuri 4- Joaqui (JJV) 5- Josep-Sqz 6- Karmai 7- Raboga http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Vinga encara es una mica dora però vinga cap al circ a fer pallassades.
Je je :mrgreen: aixó es una altre llista, estem començan a tenir una mica d´obsessió per fer llistes i més llistes. Enlloc de ser els foro de Totcamping ens canviarem per el foro de les llistes :D :D :D 1- Monrib/Lince 2- Tiowillson 3- Mercuri 4- Joaqui (JJV) 5- Josep-Sqz 6- Karmai 7- Raboga 8- Cala |
|
|
He estat mirant la pagina web d'aquesta gent i tenen dos "espectacles", un que seria entre setmana (nose si dissabte) que estaría adressat més als nanos i gent menuda (de p3 a 2º de eso, segons posa) i un altra que sería pels dies festius, més de cara a la familia o així m'ho sembla. Igual, en el fons es ho mateix.
Salut. Ramon. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Si al final no passa res, hi anirem
1- Monrib/Lince 2- Tiowillson 3- Mercuri 4- Joaqui (JJV) 5- Josep-Sqz 6- Karmai 7- Raboga 8- Cala 9- Nouespai Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
El diumenge fan el taller de circ, que és una mica para todos los públicos i després en TastaCirc fa el seu espectacle. Aquí us deixo les fotos de l'any passat: es.pg.photos.yahoo.com/ph/monrib2123/slideshow?.dir=/7d06re2&.src=ph
Ja sé que encara falta força temps, però el Circ a ls Feixes no es fa cada cap de setmana i algunes AMPA ja reserven 100 places de cop. Caldria que apuntessiu quants sereu: 1- Monrib/Lince 4p 2- Tiowillson 3- Mercuri 4- Joaqui (JJV) 5- Josep-Sqz 6- Karmai 7- Raboga 8- Cala 9- Nouespai |
|
|
Caldria que apuntessiu quants sereu:
1- Monrib/Lince 4p 2- Tiowillson 3- Mercuri 4- Joaqui (JJV) 5- Josep-Sqz 6- Karmai 7- Raboga 8- Cala 4 p 9- Nouespai |
|
|
Un parell de dubtes...
-L'edat dels nens ideal deu ser fins a una deu anys, oi? Pels de 13-15, no massa bé, pel que veig a les fotos. O és que tenen altres activitats per a ells? -Els pares només ajuden i acompanyen o bé poden estar tota l'estona fent coses també, si s'hi atreveixen els ve de gust? :mrgreen: |
|
|
Mireia,
Els teus nanos són una mica ganàpies, més que per les activitats pel grup de gent que hi trobes, la majoria amb nens petits. I els pares fem el que podem. Jo vaig poder comprovar que no em guanyaria massa la vida al circ i que haig de conservar la feina perquè a la Rambla fent malabars no en treuria ni un euro. :oops: Si fins i tot vaig fer una aterrissada quan estava a 5 cm. de terra!!! |
|
|
Ostres, doncs te molt bona pinta ... encara que nosaltres sense "patufets" no hi podem fer gaire cosa, no? I em sembla que som una mica grandests per colarnos entre els nanos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Fan alguna actuació forta al final aparts dels taller??? Fa molts anys que no vaig al Circ!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
1- Monrib/Lince 4p
2- Tiowillson 3- Mercuri 4p 4- Joaqui (JJV) 5- Josep-Sqz 6- Karmai 7- Raboga 8- Cala 4 p 9- Nouespai Salutacions
|
|
|
Quines coses més rares... juraria que ja ens havíem apuntat. Bé, doncs repetim:
1- Monrib/Lince 4p 2- Tiowillson 3- Mercuri 4p 4- Joaqui (JJV) 5- Josep-Sqz 6- Karmai 7- Raboga 8- Cala 4 p 9- Nouespai 10- Mercè67 - 4p Mercè & Cia.
|
|
|
Ja us aniré informant, aquesta setmana haig de parlar amb Tot Circ i espero que em donin la bona notícia de que hi podem anar el dia 3 de juny:
1- Monrib/Lince 4p + 5p 2- Tiowillson 3- Mercuri 4p 4- Joaqui (JJV) 5- Josep-Sqz 6- Karmai 7- Raboga 8- Cala 4 p 9- Nouespai 10- Mercè67 - 4p |
|