• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Desde la franja de l´aragó salutacions a tots d´un noumembre fa 13 anys 7 mesos #12947

Benvinguts a casa, desde Castelldefels

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Desde la franja de l´aragó salutacions a tots d´un noumembre fa 13 anys 7 mesos #12969

Cayuconcasi somos paisanos
BALLOBAR buen pueblo y mejor gente,de verdad
Un saludo basketjorge.

Re: Desde la franja de l´aragó salutacions a tots d´un noumembre fa 13 anys 7 mesos #12970

Jo he anat a les festes majors del teu poble, durant molt de temps!! Tinc bons amics a la teva terra

Re: Desde la franja de l´aragó salutacions a tots d´un noumembre fa 13 anys 7 mesos #12976

Benvingut a casa teva basketjorge,esperem compartir bons moments amb tu i parlar d'aquests hobbys que compartim que son el campisme i també el basquet,doncs en Tiowillson i jo som seguidors del Ricoh Manresa i dels equips de basquet dels nostres fills.
Una abraçada i salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Hola fa 13 anys 7 mesos #12985

Benvingut basketjorge!! Em fa gràcia llegir a algú de la franja. No seràs de la Llitera com ma mare? M'hi he passat mitja vida a Albelda...
Una salutació,
Glòria

No, ja ho he vist que ets de Torrente de Cinca.
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

JEPI fa 13 anys 7 mesos #12986

Por circunstancias soy seguidor del lleidabasquet,que suele haber un poco de pique con manresa,pero soy mas afin al estilo del JOVENTUT.
Las circunstancias es la proximidad para ver u n poco de buen basquet,pero voy a eso A VER BUEN BASQUET sea del equipo que sea.He disfrutado mucho con muchos equipos y si el contrario hace una buena jugada,la aplaudo.
Bueno que forofo soy de todo el basquet.

Re: Desde la franja de l´aragó salutacions a tots d´un noumembre fa 13 anys 7 mesos #13018

Tan es de qui ets seguidor el basquet es un joc maco perque si i val la pena si es juga un bon partit.De totes formes avui que guanyi el Ricoh :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Desde la franja de l´aragó salutacions a tots d´un noumembre fa 13 anys 7 mesos #13316

Benvinguts, Basketjorge!!! :-P
Cada dia som mes. Fins aviat

Re: Desde la franja de l´aragó salutacions a tots d´un noumembre fa 13 anys 6 mesos #13781

Benvingut al foro, per cert d'ont ets?

Re: Desde la franja de l´aragó salutacions a tots d´un noumembre fa 13 anys 6 mesos #13788

mar-mar ,soc de torrente de cinca ,molt a prop de fraga si hi ha algú que tingui algun dubte sobre la zona,no teniu res més que consultar el que volgueu.

Benvinguda fa 13 anys 6 mesos #13800

Benvingut Basketjorge. He estat uns dies sense conectar-me per qüestions de feina però sempre s'està a temps de donar la benvinguda.
Vosaltres des de l'Aragó, nosaltres des del Pais Valencià, estem a casa i entre bona gent. hola
Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú

Re: Desde la franja de l´aragó salutacions a tots d´un noumembre fa 13 anys 6 mesos #13810

Gracias alzireny,pero las buenas personas no entienden de fronteras,comunidades ni chorradas.Gracias por la atencion y para lo que haga falta
Unsaludo
basketjorge

Re: Desde la franja de l´aragó salutacions a tots d´un noumembre fa 13 anys 6 mesos #14099

Salutacions desde Lleida, basquetjorge.

Nosaltres també som seguidors del Lleida basquet, de fet els meus dos fills juguem amb equips de la base.

Una abraçada i fins aviat
Marta & cia.

Re: Desde la franja de l´aragó salutacions a tots d´un noumembre fa 13 anys 6 mesos #14113

SAUR,el meu tambe hi juga a la demarcació de lleida pero te tan sols 6 anys,crec que hi han jugat a les concentracions que fan cada mes contra el lleidabasquet.
Un saaludo
Jorge

Re: Desde la franja de l´aragó salutacions a tots d´un noumembre fa 13 anys 6 mesos #14136

sketjorge, jo conec Maella, be la meva vesavia ho era

Salutacions

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

Toti en 5 dies (10.12), Labrit en 7 dies (12.12), Ficus en 14 dies (19.12), Kabretes en 19 dies (24.12), Carles.cat en 22 dies (27.12), MARGA en 24 dies (29.12)

Alguns viatges

• Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.