• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Pont del 30 de maig al Camping L'Amfora

Re:Pont del 30 de maig al Camping L'Amfora fa 10 anys 5 mesos #36251

Pues sí Mercè, de recochineo total, ahora solo nos queda esperar a ver si el sábado no sale muy muy tarde y podemos aprovechar a salir al menos el domingo y el lunes aunque sea aquí cerquita.

En fin, así es esta empresa, espero que no nos hagan lo mismo con los dias que tenemos pedidos para ir a recoger a ya sabes quien.

Un besote y lo dicho, pasaroslo bomba.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Pont del 30 de maig al Camping L'Amfora fa 10 anys 5 mesos #36265

Que suerte teneis pues nosotros no tenemos fiesta los de Granollers a si que esperaremos otro puente que os lo pasey
muy bien saludo:laugh:

Re:Pont del 30 de maig al Camping L'Amfora fa 10 anys 5 mesos #36283

Per a tots els que aneu a l'anforma que us vagi molt be i que disfruteu d'aquest aquest mega finde i per el que no tranquils que hi han dies mes que llonganises, que jo tampoc puc anar-hi.

salut
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re:Pont del 30 de maig al Camping L'Amfora fa 10 anys 5 mesos #36310

Hola colla, vam arribar ahir a la tarda i el viatge de tornada va anar bé, ens ho hem passat súper bé gràcies a tots per aquetes estones que hem passat tots junts, esperem tornar-vos a veure aviat.
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re:Pont del 30 de maig al Camping L'Amfora fa 10 anys 5 mesos #36311

Me alegra saber que os lo habeis pasado tan bien... ¡que envidia!, seguro que ya estais morenitos, os habeis reido un montón, no habeis parado de comer, etc.

Espero que prontito podamos volver a vernos... si a la empresa del Pere le parece bien, claro.

Un besazo a los cuatro.

Re:Pont del 30 de maig al Camping L'Amfora fa 10 anys 5 mesos #36318

Ostras Susi, parece que nos estabas viendo has acertado en todo, espero que nos veamos pronto, recuerdos para Pere, un abrazo y hasta pronto holaaa
El que s'escriu dura,

Re:Pont del 30 de maig al Camping L'Amfora fa 10 anys 5 mesos #36320

Hola colla!!nosaltres també hem arribat,un dia més tart que en willi i una mica més morenets:laugh: :laugh:
Teniem ganes de veure a la gent i hem tingut sort de poder compartir moltes estones junts,xerrant,prenent el sol,saltant onades,anant en bici,menjant pastissos,:whistle: etc...
Com sempre un 10 per la organització que no ens ha deixat ni un moment sols:laugh: :laugh::laugh: .
Petons a tots,ha sigut un molt bon cap de setmana.Gràcies.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Pont del 30 de maig al Camping L'Amfora fa 10 anys 5 mesos #36321

M'alegro que ho hagueu passat bé!

Com estava l'aigua de temperatura? es que recordo que quan el Barça va fer el famós dos-sis a qui va patir de sobredosis (jeje), hi erem, i no vaig aconseguir posar-me a l'aigua de gelada que estava....semblava la d'un riu....

Petonss
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re:Pont del 30 de maig al Camping L'Amfora fa 10 anys 5 mesos #36336

Que bé ens ho hem pasat!!!!
Gràciesssssssssssss a totssssssssss per la vostra companyia i per ser tant especials!!! :kiss::kiss:
Hi ha hagut un miracle!!!!! la meva mare no volia marxar!!!! rialladessrialladess diu que sou tots molt macos i carinyosos i aqui no s' ha sentit del dolor del braç, el genoll, l 'esquena, el cap, i els milers d' etcèteres que té :whistle:
Ara resulta que l' àmfora es un lloc màgic jajajajaj

Ostras... em sap greu no haver pogut despedirme de vosaltres Willi:kiss:

Iogui... L' aigua deien que estava calenta ja que personalment no la vaig tastar perque no vaig parar de xerrar:blush:
Ens ha fet tres dies magnifics!!!
Una abraçada!
Mª José

Re:Pont del 30 de maig al Camping L'Amfora fa 10 anys 5 mesos #36337

Gràcies a tots per ser com sou, aquestes trobades tenen l'èxit assegurat: 100% de participació en totes les activitats organitzades (vale, eren poques, però vam participar tots), bon clima, bona temperatura i millor companyia. Gràcies també als "guiris" que ens van fer les crispetes amb microones i als que escoltàveu pacients les meves lliçons de guitarra. En fi, quan veieu les fotos ja sabreu el que us heu perdut, jeje.
Mercè & Cia.

Re:Pont del 30 de maig al Camping L'Amfora fa 10 anys 5 mesos #36340

Tot i els concerts de la Merçé:ohmy: el temps ha aguantat força bé:laugh: ,excepte el dia que va marxar en Willi que va pedregar a Malgrat:laugh: :laugh::laugh: i allí també.
Quan tingui temps us penjare les fotos.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Pont del 30 de maig al Camping L'Amfora fa 10 anys 5 mesos #36361

Jepi, doncs poca broma aquí si que va ploure i en Guillem deia que vosaltres li estarieu maleint els ossos:-S :-S , esperem les fotos:woohoo: :woohoo: .

Mª José(Tiramillas) esperem tornar-vos a veure aviat, una abraçada per tots.

Mercè i Xavier, gràcies per tot.

Adeu a tothom i fins aviat :bye:
El que s'escriu dura,

Re:Pont del 30 de maig al Camping L'Amfora fa 10 anys 5 mesos #36380

Tiramillas ha escrit:

Iogui... L' aigua deien que estava calenta ja que personalment no la vaig tastar perque no vaig parar de xerrar:blush:
Ens ha fet tres dies magnifics!!!
Una abraçada!
Mª José

:cheer::cheer: Però tu deus ser de les que et diuen que no pares ni sota l'aigua.....;-)

Quines ganes tinc de banyar-me aquest any, ja toca!

Una abraçada

Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

avisuso en 4 dies (24.11), Gebra en 7 dies (27.11), Putxet en 10 dies (30.11)

Alguns viatges

• Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.