• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45188

Bon dia a tothom,

Aquest any la festa de la carxofa es fa el 25/2/2012, dissapte!!

Us deixo l'enllaç

www.festadelacarxofa.cat

Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45189

Gracies,ixent

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45190

ixent2 ha escrit:

Bon dia a tothom,

Aquest any la festa de la carxofa es fa el 25/2/2012, dissapte!!

Us deixo l'enllaç

www.festadelacarxofa.cat

Salutacions

Hola Josep Mª i family !!!

Crec que t'has confós al mirar les dates: si no estic equivocada, la XVII Festa de la Carxofa d'Amposta es celebrarà el proper dia 26 de febrer.

www.festacatalunya.cat/articles-mostra-4444-cat-festa_de_la_carxofa_a_amposta.htm

... Nosaltres aquest any volem repetir !!!

Una abraçada.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
Adjunts:

Last edit: per Neus.

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45191

Doncs algú ens està fent una brometa!!

En el cartell diu sobretot que es el dia 25 dissapte, mentre que l'ajuntament diu el 26 diumenge.

S'haurà d'anar els dos dies!!!

Bon any Neus i Ramón , si ens veiem, m'has d'ensenyar el dipòsit de glp.
Adjunts:

Last edit: per ixent2.

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45192

Jo vaig trucar a l' of. de turisme i em van dir que es feia en diumenge i la web diu dissabte.....quin lio....
Aquest any no se si podrem venir ja que la nostre filla fa anys el dia 29 de febrer i com solsament pot celebrar el seu dia cada 4 anys ho tenim una mica complicadillo....ja veurem que pasa perque auest any en fa 16 ufffff i ja sabeu com son es adolescents d' aquesta edat!!

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45194

hi ha algú que sapiga si hi ha zona d'aparcament per a autocaravanes per la fira de la carxofa? Moltes gracies

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45196

Nosaltres també volem repetir, jo vaig enviar un correu a l'ajuntament per fer una quedada, en varen contesta que ho mirarien i que em dirien quelcom abans de festes, jeje, quines festes deuen de ser?, jo per el moment sense noticies, ara ja es molt tard per muntar-la amb lo qual hi anirem per el nostre compte com fa dos anys.
Esperem veure moltes cares conegudes.
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45199

Tiramillas ha escrit:

Jo vaig trucar a l' of. de turisme i em van dir que es feia en diumenge i la web diu dissabte.....quin lio....
Aquest any no se si podrem venir ja que la nostre filla fa anys el dia 29 de febrer i com solsament pot celebrar el seu dia cada 4 anys ho tenim una mica complicadillo....ja veurem que pasa perque auest any en fa 16 ufffff i ja sabeu com son es adolescents d' aquesta edat!!

Haurem d'esperar per veure si realment es celebra el 25 o el 26. Demà intentaré trucar o enviar un e-mail al Ajuntament per preguntar-ho.

... Mª José, Manolo: és una llastima que no ens poguem retrobar, però el cumple de la filla és el més important !!!

Una abraçada

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45200

EL JOSEP i LA MAIT ha escrit:

hi ha algú que sapiga si hi ha zona d'aparcament per a autocaravanes per la fira de la carxofa? Moltes gracies

Al costat del recinte firal, lloc on es fan els tastets de plats cuinats amb carxofa, hi han carrers i una gran esplanada de terra on es pot aparcar.

Salutacions

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45202

Gebra ha escrit:

Nosaltres també volem repetir, jo vaig enviar un correu a l'ajuntament per fer una quedada, en varen contesta que ho mirarien i que em dirien quelcom abans de festes, jeje, quines festes deuen de ser?, jo per el moment sense noticies, ara ja es molt tard per muntar-la amb lo qual hi anirem per el nostre compte com fa dos anys.

Nuria, jo també havia pensat algun cop fer un a trobada a Amposta durant la Festa de la Carxofa, però no vaig arribar mai a possar-me en contacte ni amb l'Ajuntament ni amb la Comissió de festes.

De totes maneres, podem obrir una llista amb tots els que hi volem anar i quedar per fer alguna activitat plegats. Ens podem posar d'acord pel lloc de pernocta, ja sigui l'àrea dels Montells, la Casa de Fusta o el mateix Amposta i organitzar-nos amb les taules per trobar lloc per fer els tastets tots junts.

...A reveure !!!

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45203

Per les taules no hi ha problema, al menys l'any que hi varem anar, hi havien moltes taules al recinte i podies escollir lloc, estava ben organitzat.
Per el tema de fer alguna activitat, si es fa en diumenge, jo pensava de demanar si el vaixell que va al restaurant a menjar musclos que surt de Sant Carles està en funcionament, el problema es aparcar a Sant Carles si hi ha el galibo, però si som suficients al igual es podria llogar un bus.
No se ara per ara no he mirat res al no contesta l'ajuntament, ho de deixat tot en off.
Que et sembla?
Besitos i bon anys guapis
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45209

Hola,
Confirmar-vos que la Carxofada es en Dissabte.
A més es faràn diverses activitats a la plaça del mercat i amb els comerços pel centre.
També volen canviar alguns temes de la degustació propiament, i no tinc molt clar com anirar el tema de les taules. Crec que volen fer alguna modificació.

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45210

Comentar-vos també, que l'any passat vam fer una kdd Amposta, un altre dia diferent al de la Carxofada, però vam fer la nostra carxofada particular, a part d'altres activitats. Va ser un cap de setmana complert.
Segurament que aquest any també la farem, en principi al mes de març. Ens queden sols alguns temes per perfilar. Si algú esta interessat ja us informaré.
En principi l'any passat va ser molt just de temps i sols ho vaig penjar a un altra web, però espero enguany tenir més temps.

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45211

Ficus, moltes gràcies per l'informació !!!

T'agrairem molt que tant bon punt sàpigues les novetats d'aquesta propera edició ens informis.
També estaria be que si organitzeu una propera trobada a Amposta amb carxofada inclossa ens ho notifiques.

Salutacions

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45212

Ficus ha escrit:

Comentar-vos també, que l'any passat vam fer una kdd Amposta, un altre dia diferent al de la Carxofada, però vam fer la nostra carxofada particular, a part d'altres activitats. Va ser un cap de setmana complert.
Segurament que aquest any també la farem, en principi al mes de març. Ens queden sols alguns temes per perfilar. Si algú esta interessat ja us informaré.
En principi l'any passat va ser molt just de temps i sols ho vaig penjar a un altra web, però espero enguany tenir més temps.

Gràcies ficus, a l'espera de confirmar dades, nosaltres ens hi apuntem.

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45213

Neus ha escrit:

Gebra ha escrit:

Nuria, jo també havia pensat algun cop fer un a trobada a Amposta durant la Festa de la Carxofa, però no vaig arribar mai a possar-me en contacte ni amb l'Ajuntament ni amb la Comissió de festes.

De totes maneres, podem obrir una llista amb tots els que hi volem anar i quedar per fer alguna activitat plegats. Ens podem posar d'acord pel lloc de pernocta, ja sigui l'àrea dels Montells, la Casa de Fusta o el mateix Amposta i organitzar-nos amb les taules per trobar lloc per fer els tastets tots junts.
Hola Neus, al final qui hi anira?

...A reveure !!!

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45215

Bona nit,

Segurament, nosaltres baixarem.

Com molt be diu La Neus, en el passeig hi ha molt aparcament, això si, aneu una mica aviat, peruqe sinó ho fareu lluny.

Salutacions

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 6 mesos #45242

Ara ja tinc la resposta de l'ajuntament de l'Ampolla, adjunto
Bon dia Núria,

Contestant a la seva petició del passat mes de novembre la qual feia referència a poder participar a la festa de la carxofa amb les autocaravanes, li fem saber que l'Ajuntament no podrà habilitar un lloc per vostès, ja que l'espai dintre el recinte és reduït i no hi haurà prou capacitat per poder muntar totes les activitats que ens sol·liciten els participants.

De tota manera, li fem saber que fora el recinte hi ha una carretera de terra, just amb el canal al costat, la qual té un espai molt ampli i on podrien aparcar les autocaravanes. L'adreça d'aquesta carretera es diu: Passeig del canal, s/n.

Sàpiguen també que aquest any la festa de la carxofa es celebrarà el proper dissabte: 25 de febrer de 2012. (de 11:30 a 13:30 h.)

Esperant haber resolt la seva petició, aprofitem per saludar-la molt cordialement,

Bé pel que veig ens hi veurem amb mes d'un company, crec que estaria bé que s'obris una llista per començar a veure quants hi serem i qui.
Nosaltres vindrem el divendres a fer nit

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 5 mesos #45250

Sàpiguen també que aquest any la festa de la carxofa es celebrarà el proper dissabte: 25 de febrer de 2012. (de 11:30 a 13:30 h.)

Han camviat l'horari....abans obrien mes tard i tancaven per la tarda........això vol dir que no es podrà fer sobretaula.....un horari molt raro.......només tres hores....

Last edit: per Tiramillas.

Re: FESTA DE LA CARXOFA 2012 fa 14 anys 5 mesos #45258

Jo tampoc hi entenc res de res, abans hi anaves a dinar i aquest any que nomes ens hi volen a esmorsar? :-S :-S , vist aixis, no se que farem...., la veritat es que no havia parat atenció a l'horari :whistle: :whistle:

Last edit: per Gebra.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12