|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Bon dia companys/companyes, hola
demà divendres ens convindria pernoctar a SABADELL, ja que la Gemma li ha tocat fer les proves d'oposicions a mestre a aquesta ciutat. Nosaltres voldriem anar-hi demà vespre, ja que dissabte mati hi ha de ser-hi a primera hora :mrgreen: En fi, si algú sap d'algun lloc d'aquesta ciutat a on poguem pernoctar....(parking municipal gran, zona envoltada de parc...) gràcies per endavant per la vostra col.laboració :D |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ostres, nosaltres som de Sabadell. Després ho parlem i mirem de trobar-vos un lloc per pernoctar, tot i que per alguns carrers de la ciutat hem vist autos estacionades.
|
|
|
D'acord Monrib, estarem a l'espera........
Gràcies |
|
|
L'Agustí Serra ??
El Jose hi ha treballat durant una temporada, ja li demanaré on podeu parar a prop. |
|
|
si, si.... aquest nom hem sona moltiiiiiiiisim.... :D Aprop d'enllaçar amb la carretera de Prats de Lluçanes.... oi???
|
|
|
hi ha un parc, de la fundació privada de la Caixa de Sabadell, molt a prop.
Tingueu en compte que és quasi revetlla!! També a prop hi ha un barri nou, Can Llong, on no haurieu de tenir problemes per estacionar, potser una mica de soroll, com a màxim. Tot i aixó, si no va be, sortiu de Sabadell, per la pl. Espanya direcció Castellar, a 5 o 6 km, on trobareu menys "ciutat". Sort!! Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
|
Hola.
No es per fer propaganda, pero si Monrib, no us troba lloc :roll: , una opcio es anar a Sant Quirze, Hi han varis llocs a on hi han AC,s o zones a on dormir tranquils. Si puc , dema miro de buscar un planell. Adeu. |
|
|
Molta sort amb les OPOS.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Vaig anotant les vostres suggeréncies i espero amb ilusió les vostres aportacions, demà abans de les 6 de la tarda, segurament hauré entrat a aquest apartat del foro unes 79 vegades, ...faré un repàs.... :D
Gràcies |
|
|
Correcitys.
Envio un privat. |
|
|
Josep-Sqz, d'acord, esperaré també el teu privat, de moment no m'ha arribat i jo tinc dos missatges dins la meva bústia de sortida de missatges des d'ahir vespre que veig que encara no "han sortit", sabeu si passa quelcom a la bústia de sortida de missatges??
|
|
|
Hola.
si sembla que no funcioni correctament. Envio e-mail. Adeu. |
|
|
Hola!!
Nosaltres també som de Sabadell, però de la zona Sud. No conec gaire la zona de la Plaça Espanya com per recomanar-te un lloc tranquil. Jo trevallo a Sant Quirze, i estic d'acord amb el Josep, allà em sembla que estarieu millor per pernoctar. Hi ha varies urbanitzacións amb cases i carrers amples. Segurament el Josep us podrà indicar millor. Jo passo pel costat d'un Parc "Parc de les Morisques" (Avgda. Camí del Mas) que és molt gran al costat de la Policia Municipal, i en una de les bandes he vist de vegades una Auto. També n´he vist alguna a la urbanització que hi ha al costat del Polígon Casablancas, darrera del Poliesportiu. Nosaltres marxem avui al migdia, em sap greu, perquè sino us hi podríem acompanyar. La veritat és que no he vist com és Sant Quirze per la nit (de vegades els pobles més tranquils et sorprenen Que tingueu sort amb la pernocta i les opos. Maite |
|
|
Es veritat que al costat del Par de les Morisques de Sant Quirze hi es la Comissaria de la Policia local justament darrere d'una benzinera de la Repsol i en principi ha de ser traquil, tambè a alguna de les urbanitzacions tambè pots està tranquil.
A la zona de Sabadell i a prop de l'IES on fareu la prova podrieu pernoctar davant del Corte Inglés, que hi ha un descampat que durant el dia serveix d'aparcament pels cotxes. Durant el dia de la prova podeu aparcar davant mateix de l'IES tranquilament, però arribeu d'hora perquè vindrà molta gent. A un costat de l'IES hi ha un descampat on estant fent les obres de la Comissaria dels Mossos, crec que tambè podreu aparcar allà. Espero que us serveixi la informació. Atentament, El President del Tribunal Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
D'acord Lince.... ho tenim ´ben anotat.
Per cert, és veritat que et toca fer de President del Tribunal.... Si és així, fins demà al mati. Gràcies.... |
|
|
Gràcies a tots/totes, per les informacions rebudes :-)) :-))
hem pernoctat perfectament al descampat que hi ha al costat mateix del IES. No ens ha calgut arribar fins a St. Quirze, ja que vàrem considerar que aquesta esplanada ja ens semblava bé i que quedavem "refugiats" dels petards d'aquests dies :D :D Gràcies altre vegada per la vostra ajuda, |
|
|
Hola correcitys,
espero que us hagi anat molt bé, ara només falta esperar resultats...ja ens comentareu com us ha anat! D´un "tocayo" de feina...je,je Salutacions, ciua La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Dijous dia 28 de juny li tocarà llegir la prova escrita que va fer el dissabte passat,....., setmana que vé li toca tornar a anar-hi per explicar la programació, i la setmana següent altre vegada cap allà per presentar els mèrits, aixi doncs,........ :roll: fins al 17-18 de juliol no sabrem gaires coses més, encara que ja puc adelantar que el tema que va fer, li va anar força bé...
Salut |
|
|
No, no sòc el presi del tribunal, però he treballat uns quants anys a aquest centre i conèc al personal i algú membre del tribunal. Sort. Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Lince, um............. quines bromes de fer, ja tenia la dona acoll........, ja pensavem que ens aprovaries només de sentir el nostre nick :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
|
|