• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: Camí de NordKapp

Camí de NordKapp fa 10 anys 2 setmanes #36960

Bona tarda a tots,

Ara que estem dins del ferry que ens porta a Helsinki aprofitem per saludar a tothom.

Aquí el mar està totalment quiet, anem una hora avançada en relació a casa i esperem arribar al port de Helsinki demà matí per enfilar carretera cap a munt.

Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 2 setmanes #36961

¡¡ la envidia me corroe !!

buen viaje y prepara un buen relato.

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 2 setmanes #36962

Agggggggggg... quina enveja!!!

Ja explicareu a la tornada!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 2 setmanes #36966

Aaaaaiiiiihhhhh... quins records !!!
Desitjo que disfruteu molt d'aquest viatge i ja sabeu, a la tornada un petit relat de la vostra aventura nórdica.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 2 setmanes #36981

Ja em arribat!!!

Us envio una foto a les 11 de la nit,

Avui em parat a Alta
Adjunts:

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 2 setmanes #36982

I ara una altre a les 10 del matí despres de dormir,

Sort que varem anar a veura la posta, sinó.....
Adjunts:

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 2 setmanes #36987

ixent2 ha escrit:

I ara una altre a les 10 del matí despres de dormir,

Sort que varem anar a veura la posta, sinó.....

Totes les fotos que tinc de Nordkapp son com aquesta de les 10 del matí :(:(:( nomes vàrem veure nuvols i més nuvols, boira i més boira, pluja i més pluja ...

Ja ens anireu explicant la vostre aventura escandinàva.

Salutacions

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 2 setmanes #36990

Això em sona al cap de Fisterre, les dues vegades quw hi he anat, sempre hi havia núvuls que t´impedien veure la posta de sol.:-S
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 1 setmana #36996

matrix ha escrit:

Això em sona al cap de Fisterre, les dues vegades quw hi he anat, sempre hi havia núvuls que t´impedien veure la posta de sol.:-S

L'únic cop que hem anat a Finisterre vàrem poguer gaudir d'una posta de sol inigualable; sentats a les roques i mirant al mar vam veure com aquest va engullir el sol mica a mica i vam entendre perqué des de l'antiguitat aquest indret va rebre el nom de Finisterre o el que és el mateix: "Fi de la terra".

Salutacions

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 1 setmana #37009

Josep Maria,

Quina enveja que feu, ja no us parlaré mai més, jejeje:silly: Passeu-ho molt bé i a la tornada ja ens explicareu la vostra aventura.

Petons per a tots.

Glòria.

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 1 setmana #37025

Esperem que sigui enveja sana sols per estar per aquestes latituts, però també hi han sorpreses.... la cv ha dit que prou!!!!

S'ens ha trencat el bagul frontal i obertes les parets laterals. Motiu: portar dues bomobones de propà a la llança que degut al tragueteix ha partit les fixacions del bagul amb la conseqüent afectació amb les parets laterals.

Despres de que a la cv li hagin fet un repas, esperem demà poder seguir la ruta per intentar arribar a casa.

L'aventura es l'aventura
Adjunts:

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 1 setmana #37028

Ostres¡¡¡¡, ho sento molt, vols dir que haureu de tornar? o podreu continuar el viatge? Esperem i desitgem que pugueu seguir sense problemes.

Ànims i ja sabeu... A por la AC. Ara si que si.

Petons.

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 1 setmana #37029

Seguirem endavant, però obviant moltes carreteres secundaries. I si volem fer alguna cosa especial, la deixarem aparcada i ens arribarem en cotxe dormint en bungalow. ( El cotxe permet carregar força coses)

Fent broma Gloria, no serà ens has fet una maledicció?

Lo de l'ac està previst, ......

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 1 setmana #37030

Vaja, deixant a part la madedicció, :whistle: em sap greu, però una avantatge d'anar amb cotxe és poder desplaçar-te encara que la caravana no estigui per massa sotregades. Nosaltres no varem tenir tanta sort i no varem poder passar de Mulhouse quan anavem camí de Cap Nord.

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 1 setmana #37031

Ens deixes mes contents, nosaltres em arribat.

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 1 setmana #37034

Vinga ixent2 endevant que amb caravana o amb cotxe el pais ,ja que hi ets, s'ha de visitar.De segur que us ho podran arreglar i fer vida normal.
Una abraçada
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 1 setmana #37038

Hola ixen2 !!!

Desitjo de tot cor que l'averia de la cv no us impedeixi acabar de gaudir q'aquest maravellos viatge. A la tornada serà el moment de decidir si voleu continuar amb ella o decidir-vos a fer el salt al mon de les AC ...

Bona tornada a casa i fins aviat !!!

Re:Camí de NordKapp fa 10 anys 1 setmana #37045

Avui hem arribat a les lofoten. Ara la cv esta reforcada, dema comecem a fer excursions. Perdoneu per les faltes d'ortografia estic amb un teclat norueg.

Re:Camí de NordKapp fa 9 anys 11 mesos #37156

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1766
  • Gràcies rebudes: 39
Me'n alegro de què ho poguéssiu reparar finalment. Desprès de fer tants kms. com per haver-se de tornar.

Com us va anar? Què tal per les Lofoten ?
Jo aniria demà un altre cop, si pogués..., aquest estiu amb la calor que he passat ho trobava a faltar.

Per curiositat, l'adhesiu del "totcàmping" que vaig deixar a la part posterior de la bola de cap nord encara hi era ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Camí de NordKapp fa 9 anys 11 mesos #37168

Bona tarda,

Crec que per disfrutar de les lofoten has de pujar muntanyes, un cop quan ets a dalt et dones compta del que son. Val la pena.

En general varem tenir molta sort amb el temps, però molta.

Ens varem d'estar d'anar per la costa i d'arribar-nos a Bergen, queda pendent, però tot i aixì val la pena.

De cap nord, si m'arribes a avisar, ho miro però no hi vaig caure. Alló sembla les rambles, tan sols a l'1 del matí es va quedar tranquil. El mes curiós es que la botiga obria a les 11 del matí.
Adjunts:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Aniversaris

JordiJ en 2 dies (26.08), carlos.mataro en 5 dies (29.08), caxisa en 6 dies (30.08), ALIAL en 9 dies (02.09), quasar en 10 dies (03.09), trenkakames en 10 dies (03.09), amr01 en 20 dies (13.09), fotojoma en 25 dies (18.09), socelectric en 32 dies (25.09), Pelicans Voladors en 45 dies (08.10)

Alguns viatges

• El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.