• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Ucraina, algú ha anat? fa 15 anys 7 mesos #42587

Estic mirant la possibilitat d'arrivar-nos a l'estiu que ve a Ukraina. Algú de vosaltres ha passat o trepitjat el pais?.

Estic buscant PDI´s i trobo moooolt poca cosa. Això si, de vodka el que volgueu.

Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per ixent2.

Re: Ucraina, algú ha anat? fa 15 anys 7 mesos #42589

Et poso un enllaç que he trobat i que sembla una mica interesant, espero que es copii i a més et sigui util

xa.yimg.com/kq/groups/23402351/1669694353/name/Microsoft+Wor...as+sobre+Ucrania.pdf

PD. de totes maneres aconsellen viatjar acompanyat per algunes zones. Les carreteres sembla ser que tampoc estan en molt bon estat, pero no fa falta anar a Ucraïna per trobar carreteres dolentes i inseguretat ;-)

Last edit: per Jofranc.

Re: Ucraina, algú ha anat? fa 15 anys 7 mesos #42591

Ixent, he trobat un altre enllaç que potser tambe sera d'utilitat

www.rsnail.net/magellano/index.php

Salutacions

Re: Ucraina, algú ha anat? fa 15 anys 7 mesos #42592

Josep maria,
Un Llibre que pots consultar en internet 'Le Petit Futé Ukraine' : books.google.es/books?id=Lc_GEMRAGaQC&printsec=frontcover#v=onepage&q&f=false

Salutacions :)

Re: Ucraina, algú ha anat? fa 15 anys 7 mesos #42594

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
El Josep d'àreacontrol, a qui em sembla que coneixes, diria que hi ha estat.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Ucraina, algú ha anat? fa 15 anys 7 mesos #42597

...Jo encara no hi he anat, però potser algun dia !!!

Et poso l'enllaç d'un viatge organitzat per la Federació francesa de camping-cars (FFCC) a traves d'una de les seves agencies colaboradores: Orcada-voyages.
És el programa de quasi 1 mes de durada per terres ucranianes; penso que et pot servir d'ajuda.

www.orcada-voyages.com/camping-car/pays-de-l-est/114-ukraine.html

A reveure
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Last edit: per Neus.

Re: Ucraina, algú ha anat? fa 15 anys 7 mesos #42605

Jofranc, moltes gracies. El segon enllaç es molt interessant per aprofitar-lo a altres destinacions. No he sabut trobar on parla de Ukraina. L'altre es per començar a llegir.

Carlos, molt interessant el llibre. Passare per altair a veure si el trobo. També es coses a fer i temes culinaris.

Josep maria, demà trucaré en Josep a veure si em vol rebre. Toc,toc,toc!!. Pot ser que em doni PDI per dormir!!

Neus, aquesta ruta m'ajuda a replantejar el recorregut i marcar els temps.

A partir d'ara ja no fa falta visat, el cost de la vida encara es baix i s'estan preparant per el europeu de futbol de 2012. El tema de l'idioma, com tot arreu. Sort que la dona sap llegir el cirílic!!!!

Re: Ucraina, algú ha anat? fa 15 anys 7 mesos #42610

Hola Ixent.
Per poder veure les arees de ucraina tens de seguir els passos següents:
a dalt a la dreta tens de prémer on diu @reedisosta, s'obrirà una pagina i a la banda esquerra posses el pais que vols visitar i et sortira una altre pagina amb les arees

Re: Ucraina, algú ha anat? fa 15 anys 7 mesos #42612

moltes gracies, ara ja tinc PDI's, tenies raó, jo ho buscava en un viatge.

Re: Ucraina, algú ha anat? fa 15 anys 5 mesos #43004

Gracies a la vostre informació i a la gent de Acpasion, estic obtenint informació sobre Ucraina.

M'he apuntat a un foro ucranià i els "foreros" ens estàn ajudant a obtenir la millor informació possible, amb el límit que em marca l'idioma i el traductor!! ( i de la meva capacitat)

Us deixo l'enllaç del foro

caravaning.in.ua/forum/viewtopic.php?f=22&t=1077

També us deixo l'enllaç a l'acpasion on hi ha molts poids

www.acpasion.net/foro/showthread.php?t=66508

Us aniré informant,

Josep maria

Re: Ucraina, algú ha anat? fa 15 anys 5 mesos #43013

Hola Josep Mª !!!

Sembla que mica a mica el vostre projecta va agafant forma; ja ens aniràs informant del recorregut que penseu fer, i a la tornada ens hauràs d'explicar el dia a dia d'aquest pais.

A reveure

Ucrania - Crimea 2011 fa 15 anys 5 mesos #43098

Bon dia Neus,

Ara estic agafant tota la informació esperant que sigui factible que el pugui tirar endevant. Queda molt de temps i poden passar moltes coses.

Es cert que els dubtes que tenia a l'inici s'estan esbaint poc a poc. Gracies al forum ucranià m'estan ajudant a definir-lo. Inicialment em pensava que havia poca informació sobre el pais, però no es així. Poc a poc vas trobant pàgines, fòrums, blogs, que està ple d'informació. Per eixemple, dels càrpats hi ha molta informació des de Polonia. De Crimea, a part dels llocs oficials, molts blogs d'nformació, de la resta també.

Això si, sense el Google translate no se que faria!!!!

Previsió ruta:
Estada en els càrpats, amb excursions per les montanyes. Pujar el Goverla.
Baixar fins Crimea visitant els pobles i castells més importants.
Visitar Crimea. Passar per Donetsk, anar a un festival folklòric a Poltava (Trobada flokòrica-gastronómica), passant per mines de sal i esglèsies.
Kiev, Lviv's, etc..

A Ucraïna l'acampada es lliure. I com no hi han campings es una mica buscar-te la vida. I si veus els seus blogs, arriben a un lloc, i a posar la tenda...
El tema que mes em preocupa es l'aigua, que crec que fins que no ens arribem no ho veurem com solucionar-ho.

Be, a seguir disfrutant del muntatge.

Josep maria

Re: Ucrania - Crimea 2011 fa 15 anys 5 mesos #43108

Sé que Ucraina és un pais que durant anys ha format part de l'antiga URSS, però fins fa una estona que l'he buscat en el St Google no el sabia ubbicar massa bé.

Ara, un cop situada buscaré amb deteniment tots els llocs que voleu visitar, i buscaré els fulletons que tinc guardats de Polonia, Rumania, Hungria i Eslovaquia per si trobo alguna cosa que os pugui interesar.

Ja ens aniràs posant al dia del vostre recorregut per l'est d'Europa.

Salutacions
Adjunts:

Last edit: per Neus.

Re: Ucraina, algú ha anat? fa 15 anys 5 mesos #43119

Aquí deixo una pàgina on hi ha el llistat de tots el monuments, museus, d'Ucraïna.

www.doroga.ua/

Salutacions

Re: Ucraina, algú ha anat? fa 15 anys 5 mesos #43120

Un altre enllaç, aquest en castellà. Al clicar sobre "ampliar menú" surt molta informació:

www.ucrania.com.es/index.html

Salutacions

Re: Ucraina, algú ha anat? fa 15 anys 5 mesos #43122

Moltes gracies
Ja la tenia present. Està molt be per començar a coneixer el pais.
Es de les pàgines que em vaig començar a ambientar!!

Re: Ucraina, algú ha anat? fa 15 anys 5 mesos #43275

Us deixo una connexió a Youtube per veure una serie de 10 videos de Crimea, dels tipus de camping.. i altres coses

.

Com jo que no se ucraïnes, aquí trec el volum.

Josep m.

CRIMEA 2011 fa 15 anys 3 mesos #43571

Des de l'últim missatge he estat analitzant la ruta a fer. Tinc dos condiconants que em marquen molt la ruta:
-Els dies de vacances i l'estat de les carreteres. Per nosaltres, Ucraïna es un pais molt gran, i això fa que zones les deixem per altres visites.

Buscar els llocs per dormir, ha estat més fàcil del que em pensava. Remenant per pàgines, col.laboracions dels foreros ucraïnesos, m'han anat buscant els llocs.

Hi ha molta informació del pais, el que passa que es molt poc coneguda, hi han molts blogs, i amb paciencia es troba tot.

Ara estem ambientant-nos amb el pais. La senyora repasa l'idioma rus que el te molt rovellat. Tots parlen rus o al menys l'entenen.

Es curios el que pensen ells mateixos del seu pais (suposo que per un extranger nosaltres fem el mateix). Estan cansants de que els tractin al com el prostíbul d'Europa. Opinen que estan enderrerits en relació amb nosaltres. Estan amb el dilema si mirar cap a Rusia o cap a l'Europa occidental. Estan estudiant si entraran a la Comunitat Euriopea el 2050!!

Per fer-se una idea del pais podeu llegir el llibre "LA PETITA HISTORIA DELS TRACTORS EN UCRAINES" de l'escriptora MARINA LEWYCKA.

Us adjunto la proposta de la ruta.

Gracies Josep (Areapuntocontrol) per la informació del teu relat.

Salutacions
Adjunts:

Re: CRIMEA 2011 fa 15 anys 3 mesos #43580

Hola Josep Mª

Vec que ja teniu l'itinerari quasi enllestit i d'entrada sembla una ruta força complerta. Ara buscaré el relat d'en Josep de l'Area Punto Control per llegir-lo i fer-me una idea de tot el que hi ha per veure.

Salutacions

Re: CRIMEA 2011 fa 15 anys 3 mesos #43592

Josep Mª, no he trobat aquest relat per cap lloc, em pots dir on està ...

Gràcies

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12