- Missatges: 1248
- Gràcies rebudes: 1
Racó de les presentacions, benvinguts sigueu!!!
- Carles.cat
- Fora de línea
- Membre platí
-
Doncs amb el vostre permís ens presentem:
Som en Carles i la Marta, anem en caravana (cv), som del Bages i desitgem poder ajudar-vos en tot el que estigui a la nostra mà.
En d'altres fòrums, (alguns de vosaltres ja ho sabeu i ja ens coneixeu) el nostre nick es Cimroller i Roller, però en aquest com que l'estrenem tots plegats també volem estrenar nick.
Doncs res, enhorabona per aquesta nova etapa i que en gaudim per molt temps!!!
Salutacions
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Sqay_cat
- Fora de línea
- Nou membre
-
- Missatges: 7
- Gràcies rebudes: 0
doncs res a dir tret que no em dic sqay.cat perquè el generador de usuaris no permet posat punts dit aixo:
Adéu
- Tonio
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 1226
- Gràcies rebudes: 19
Somos de Barcelona con caravana y nuestros nombres son Carme, Tina, Silvia y yo Antonio.
Buena idea Carles, esta bien que haya un lugar para las presentaciones.
- Toni-de-Ros
- Fora de línea
- Membre expert
-
La meva familia i jo som de Barcelona on hi vivim des de sempre.
Salut i llarga vida a Totcamping.cat!
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)
- conrad
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 328
- Gràcies rebudes: 1
Per qui no em coneixi soc en Conrad (el de la echobelly) jejeje, de Barcelona, propietari d'una petita caravana desde fa mes d'un parell d'anys i campista de tota la vida!
Com a tots, m'encanta viatjar i passar-ho molt bé amb tota aquesta colla!
Molts records a tots i el meus millor dessitjos per aquesta web!!!
hthttp://blog.kampistas.com/
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Quin luxe seria tenir més temps lliure....
Com veiu a la signatura, vivim a de Cerdanyola i viatgem quan podem amb una caravana.
Espero que aquest nou fòrum no es pengi com el de miarroba i sigui tan tolerant com el de miarroba, on en un any i mig que portem no hi hagut el mès mínim problema que no fós técnic.
Salutacions a tots.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
- Quincho
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 237
Yo soy castellano (de Valladolid), criado en Zaragoza y reciclado en barcelonés; ella es navarra (y, por lo tanto, no reciclada, que buenas son las navarras... menos mal que no me lee); los peques, catalanes de nacimiento.
Somos viajeros impenitentes, que hemos probado todas las modalidades de turismo mochilero, y ahora tenemos una autocaravana.
No me presento más, que ya nos conocemos todos.
¡Y que este chute mejor que mi arroba!!!!
- enric
- Fora de línea
- Membre junior
-
- Missatges: 25
Felicitats el que han fet possible aquest espai
Salutacions
- EvaV
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 2862
- Gràcies rebudes: 151
Jo sóc autòctona de Centelles, i en David me'l vaig portar de Barcelona, on treballem tots dos, tot i que la seva família és d'Alcanar i us pot parlar en perfecte canareu.
Ens agrada moltíssim viatjar, cosa que fèiem menys des que hem tingut la Xènia i l'Aina, però ho hem représ gràcies a una caravana Eriba Touring per començar a fer boca, i una AC Hymer caputxina que va venir poc després, i que ara fa poc més d'un any que la tenim.
Salutacions des de la Plana de Vic !!!
Esperem que aquest sigui un fòrum amb tant bon "rotllo" com el seu predecessor, el Fòrum Català de Caravaning.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
- Francesccat
- Fora de línea
- Membre junior
-
- Missatges: 43
Felicitats i endavant!!!!!
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.
- PITI
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 382
- Gràcies rebudes: 2
Intentare participa mes en el forum, es que em costa una mica, tinc vergonya....
Ems veiem a sant pere, vindre el dissabte al matí.
- echobelly
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 367
Yo tambien acabo de pasar por caja...jajaj... vaya que ya me he registrado, con lo que, solo queria saludar a todo el mundo y al nuevo foro, esperemos que este vaya mejor que el anterior...
Un besito muy fuerte...
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 3005
- Gràcies rebudes: 14
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
- Mireia
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 597
A casa som quatre, bé cinc comptant la Duna que sempre va amb nosaltres a tot arreu. N'hi ha dos que al fòrum no és que hi fiquin massa el nas, però els altres dos... sembla que ens perseguim. Sort dels dos ordinadors que tenim sinó... quines batusses!!
Anem amb AC fa quatre anys, després de passar per CV, carro-tenda i canadenca.
El "bon rotllo" que hem tingut en l'altre fòrum el podem seguir tenint, si guardem molt bé una norma:
Si una cosa m'ofèn... millor no respondre-hi. Val més pensar que potser sóc jo que no ho he entès bé. És una manera d'evitar embolics majors (penso jo).
I per començar punxant una miqueta... Mireu la presentació del Jepi!!! Que no calla mai! La qüestió és dir-hi sempre una cosa i si la resposta li sur llarga... apa, aguanta!! (una abraçada, Jepi :lol: )
- dvid
- Fora de línea
- Nou membre
-
- Missatges: 6
Hola, a tots :Soc el David ,l'Ana i la filla Mireia que m'he registrat finalment en aquest foro despres de molta insistencia de Mercurio.Som de LLeida i portem una caravana,i si tot va be ens veurem per Sant Pere.Estem apuntats com amics de Mercurio.
Records per tots
- Teluro
- Fora de línea
- Membre junior
-
- Missatges: 46
- Sabel
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 165
Vereis, que he puesto Sabel y a lo mejor os pensais que me he comido la I pues no es asi, mi nombre es Sabel ,fue cosa de mi padre ,el dia que naci miro que nombres habian vio este y le hizo ilusion (17 Junio)
Pasamos de tema , yo hago camping,desde los 20 años que fue cuando conoci a Jose Maria,el fue quien me introdujo ya que el iba con sus padres de pequeñito .1º fuimos con una canadiense ,luego pasamos a un remolque tienda y ahora hace 1 año a la caravana.
Mil felicitaciones a los que han hecho posible este nuevo foro.
Petons
La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
- matrix
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 2887
- Gràcies rebudes: 12
quin rotllo :roll: :roll: ah! i som de L´Hospitalet...
Mireia, tens rao en tot, esperem que contiunui el bon rotllo del antic foro, i, en Jepi, no calla, mira que té rollo aquest home... :mrgreen: :mrgreen:
un petonàs , guapo.....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
- raboga
- Fora de línea
- Membre expert
-
Campistes de tota la vida, i malgrat que de vagades em fet altre tipus de turisme, el camping i el seu mon es, per nosaltres, la millor manera de viatjar, coneixer llocs i fer amics. Com es el cas amb tots vosaltres.
Gracies i salut a tots .
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 3005
- Gràcies rebudes: 14
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...