- Missatges: 175
- Gràcies rebudes: 24
Vacances d'estiu. Quina opció?
- vinya
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Lluís de Canet
Totes les opcions són bones.
La opció de Galicia la tenim en la llista. Però tampoc sabem quines són les parades obligatòries.
Per ara el continent africà no el tenim com opció (més endavant potser si)
Els primers 15 dies de juliol són aproximadament els de vacances.
On??????????je.je Gràcies a tots i totes.
Salut
LLUÍS DE CANET
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- XaviF
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 127
- Gràcies rebudes: 59
Nosaltres aquest any que tenim auto propia (ja era hora) tenim 3 possibles destinacions. Selva Negra, Holanda/Belgica o Eslovenia.
A veure per on es decanta la cosa.
- vinya
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Lluís de Canet
- Missatges: 175
- Gràcies rebudes: 24
Selva Negre, també la tenim rondant per el cap.
Amb la aguda de tots espero que podem escollir el lloc idoni.
P.D. felicitats per la autocaravana. Disfruta tan com pugueu.
Salut
LLUÍS DE CANET
- MarceCRN
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 936
- Gràcies rebudes: 158
Vinya: si tenies previst Galícia (eps! que pot estar bé) has pensat en el nord de Portugal? si fa no fa és la mateixa distància però un altre país, cultura, llengua, etc....i una gastronomia molt bona i generosa.
XaviF: jo aniria a Eslovenia , que encara no la conec
. Bé, amb 15 dies jo buscaria un destí proper , a no més d'un dia de distància...llavors la Selva Negra, i si vas amb canalla planteja't una parada en Europa Park, a l'anada o tornada.Jo encara estic donant voltes a l'estiu de 2018...l'any passat vaig sospesar Dinamarca, ja veurem.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
- XaviF
- Fora de línea
- Membre expert
-
Jo a l,estiu faig 4 setmanes i la meva dona 3. Quan ens plantegem anar lluny surto una la primera setmana amb els nens (ella treballa) i després puja ella amb avió.
Aquest es el nostre primer any amb auto pròpia i suposo que no tenir que estar tant pendents de les dates de sortida i tornada ho farà tot mes relaxat.
- carlos.mataro
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 119
- Gràcies rebudes: 37
Ho seguiré per veure que puc triar jo
Enviat des de el mòbil
- EvaV
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 2862
- Gràcies rebudes: 151
Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
- Manoloco
- Fora de línea
- Membre senior
-
- Missatges: 84
- Gràcies rebudes: 16
- EvaV
- Fora de línea
- Membre platí
-
Jo sembla que he venut colls alpins, visitant les valls formatgeres de l'Abondance, Beaufort i companyia, els passos que quan anem a esquiar són tancats (Galibier, etc), fent la concessió d'anar a Montecarlo
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
- Xavi_ZixxeR
- Fora de línea
- Membre expert
-

Nosaltres encara no ens hi hem posat. L'estiu passat parlàvem de la Selva Negra, però al final per una cursa de bicis una mica fora del normal, a Londres, vam anar a Anglaterra. Per tant seria una opció per aquest proper estiu... tenim 17 dies (dues setmanes més el cap de setmana).
- XaviF
- Fora de línea
- Membre expert
-
De fet esta prohibit aparcar a tot monaco, hi ha una explicació a l'entrada del país, quasi ningú el llegeix i després et trobes amb la gendarmerie que es gasta una mala ostia.
- EvaV
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Kabretes
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 174
- Gràcies rebudes: 46
Aquest any serà diferent, ja que els nostres coompanys de vacances s'han vengut l'ac i per tant haurem de decidir solets......
Però destins no ens en falten, ens falta temps......
L'estiu del 2016 vam fer tota la volta a la península Ibèrica, sortint cap al sud, cap andalusia, vam entrar a portugal per huelva, i vam fer tot el litoral portuguès fins a galícia, i seguint per la costa fins Bilbao, i d'àllà cap a casa.
La veritat és que ens va agradar motl, Andalusia molt guapo i molt barat, pe`ro molta calor. Portugal preciós, i també força bé de preu, i galicia preciós, tot i que va ser l'estiu dels incendis a tant a Portugal coma a Galicia.
En poc més de 3 setmanes vam fer 3-4 càmpings..
Eslovenia és preció, ens va agradar molt, és com Suïssa en petit, Croàcia també molt guapo pe`ro molta gent, i similar a la costa brava, grècia ens va agradar molt també.
Un dels destins que tenim en ment és el sud de noruega i suècia, amb 3 setmanes que podem fer, no volem mirar més amunt, ja que son molts kms.
Sïssa ho vem intentar un any, pe`ro després de 4 dies de pluja vem tocar el dos fins a Txèquia, allà fàia sol....
En f, que no se què farem aquest 2018, segur que hi donarem voltes, ja que ens encanta parlar-ne i parlar-ne i al final fer quelcom diferent...hahahhahaha
Apali, que aquest 2018 us porti molts i bons destins.!!!
Salut, Kms i República!!!
- enric72
- Fora de línea
- Membre expert
-
Bona ruta!
La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com
- XaviF
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Xavi_ZixxeR
- Fora de línea
- Membre expert
-
Donc fe. Jo vaig seguir aquest consell, i va ser molt xulo visitar els escanaris del llibre, i buscar (i trobar!) fòssils a Lyme Regis. Hi ha un CL (Certified Location, granja amb espai per acampar) bastant a prop, si us feu del Caravaning Club, o com es digui ara, que ha canviat de nom.enric72 va escriure: Home, sense cap mena de dubtes... Anglaterra, Gal·les i, aquest any, Irlanda. Els que aneu per Anglaterra no deixeu de visitar la "Costa Juràsica". Abans d'anar-hi, us recomano la lectura de la novel·la "Criatures fantàstiques" de la Tracy Chevalier, ambientada allà.
Bona ruta!
Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
- xaica
- Fora de línea
- Nou membre
-
- Missatges: 6
- Gràcies rebudes: 5
Nosaltres estem pensant en Dinamarca a l'agost ,així que ja tinc feina a uscar informacio
- EvaV
- Fora de línea
- Membre platí
-
- xaica
- Fora de línea
- Nou membre
-
- Missatges: 6
- Gràcies rebudes: 5
D'aquí segur que en trec molta informació !!!!!
- enric72
- Fora de línea
- Membre expert
-
Xavi_ZixxeR va escriure:
Donc fe. Jo vaig seguir aquest consell, i va ser molt xulo visitar els escanaris del llibre, i buscar (i trobar!) fòssils a Lyme Regis. Hi ha un CL (Certified Location, granja amb espai per acampar) bastant a prop, si us feu del Caravaning Club, o com es digui ara, que ha canviat de nom.enric72 va escriure: Home, sense cap mena de dubtes... Anglaterra, Gal·les i, aquest any, Irlanda. Els que aneu per Anglaterra no deixeu de visitar la "Costa Juràsica". Abans d'anar-hi, us recomano la lectura de la novel·la "Criatures fantàstiques" de la Tracy Chevalier, ambientada allà.
Bona ruta!
Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
Ostres! no ho sabia, que hi haguéssiu anat! Celebro que us agradés! Nosaltres vam fer servir l'aparcament un pub de la xarxa Britstops i vam dormir-hi de meravella, a banda de la cerveseta que vam beure allà, cosa que també us recomano
La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com