• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

La justicia injusta fa 19 anys 4 mesos #12257

Com tots ja sabeu que a tot arreu hi ha violencia, pero el que no es per tothom el mateix es la justicia.
Recordareu que fa uns dies i va haber una disputa entre jugadors del Valencia i d'un altre equip que no recordo(es que m'agrada molt el futbol :twisted: ), doncs be mentre a qualsevol de nosaltres per passar a una velocitat no permesa, inclus ens poden detenir, o be si tinc una disputa amb algu pel que sigui, d'entrada segur que em detenen i ames de passar unes hores entre reixes tindre un juduci on la justicia ordinaria
provablement em sancioni economicament i em tota seguretat penalment
dons es veu que en aquest pais, si aixafes el cap a algu dintre d'un camp de futbol no passa gairebe res,doncs lo dit a aquest senyor del Valencia ni l'han detingut,ni pena de preso ni gairebe res de res.
Jo tindria de ser jutge :twisted:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: La justicia injusta fa 19 anys 4 mesos #12269

A mi tampoc m'agrada el futbol i no hem vaig enterar del tema, però estic amb tu en el tema de que la justicia és molt injusta. Les faltes només són per segons qui.
Salutacions

Re: La justicia injusta fa 19 anys 4 mesos #12271

El futbol es el futbol.Jo ja hauria clausurat la meitat d'estadis on l'esport es transforma en violencia.Us explicare que va sucseir en un camping que frecuentavem a voltes.Un grup de temporers van decidir de fer un partit de futbol i en acabar una costellada.Es van dividir en dos i varen jugar.De cop i volta una entrada més forta de lo normal uns petits crits van portar a una discusió de grup,jo que m'ho mirava de public iperterrit vaig intentar separar el que seria una costellada de veritat.Tot va acabar en que les dones que es van quedar a fer el dinar i s'el van tenir d'emportar tot a casa doncs no hi va haber costellada.El pitjor de tot es que hvien de conviure tot l'estiu junts molts d'ells veins.Tot va acabar bé,pero on es l'esport.L'esport hauria d'unir i no dividir.peró continua sent el esport rei.
Estic d'acord amb tu Jofranc,no es tot a la mateixa balança.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12