• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Plaques per vivendes fa 19 anys 3 mesos #12411

hi ha algun entès en plaques solars y aerogeneradors, per poder subministrar energia a una vivenda convencional, amb les seves bombetes i estris (forn, vitro, calentador, etc... tot el parament de la llar).
i si no hi ha cap entès i algu ho te instal-lat a casa ho en sou coneixadors
i em podeu donar una mica d'informacio us quedaria agrait.
Joan

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Plaques per vivendes fa 19 anys 3 mesos #12412

Joan, el més proper que tenim és la veïna que té l'aigua sanitària calenta amb energia solar.
Si vols, li podem preguntar alguna cosa.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Plaques per vivendes fa 19 anys 3 mesos #12413

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Jo tinc un amic que n'instala, i sé que treballa bé.
Si vols et puc donar el seu telèfon
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Plaques per vivendes fa 19 anys 3 mesos #12414

Merci Eva, pero no cal, el que passa es que el disabte vaig anar a donar un vol pel mercat del Ram, i al aparcament del sucre hi havia els expositors d'aquets tipus de productes i vaig poder veure que tenien un kit compost per dues plaques de 150 x 75 cms aproximadament i un aerogenerador ( un moli petit), hi la sra. em va dir que per 6000€, em quedava la historia muntada a casa i fora ENDESA, pero com que ja se
que vendra agrada a tothom, volia saber si havia algu que estes assabentat o conagues el tema, perque la bona Sra. em va deixar iluminat i crec que no son tot flors i violes, m'imagino que els seus problemes tindrà, com tot en aquest mon
Joan

Re: Plaques per vivendes fa 19 anys 3 mesos #12415

Doncs mas passat el devant Nouespai, si no hi tens cap inconvenient,
et quedaria agrait
Nomes es per informacio
Joan

Re: Plaques per vivendes fa 19 anys 3 mesos #12418

En una fira, a nosaltres ens van dir que podriem instal·lar plaques solars per fer energia electrica per consum domestic i vendre a Endesa la energia sobrant, però mai desfer-nos d'Endesa, ja que els dies que esta nuvol, hi ha boira, ... no tindriem suficient energia per consum. De vegades a Lleida estem tres setmanes amb boira i sense veure el sol.
La Companya electrica esta obligada a comprar-te la energia sobrant durant molts anys (potser 15).
La inversió inicial era la que tu dius.
Per temes d'aigua sanitària ja és un altra historia.
Salutacions

Re: Plaques per vivendes fa 19 anys 3 mesos #12420

Hola Joan,

Corraboro el que diu en Jaume (mercuri), a mí fa quinze dies un instal·lador també em va explicar més o menys el mateix, si tu t'auto-frabriques l'energia i te'n sobra, Fecsa està obligada a comprar-te-la.
Hi han dues classes d'instal·lació, però no t'ho puc aclarir del tot per no liar-te, no ho tinc del tot clar. :oops:

Si també t'interesa el tel. d'una empresa que n'instal·la m'ho dius i t'ho paso, son d'Artés i a mí els treballs que m'han fet en llauneria i aire condicionat n'he quedat molt content....... grans professionals!!!.

Records a la Francesca

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Plaques per vivendes fa 19 anys 3 mesos #12426

Be Mercuri, aixo de la boira també ho va dir aquesta Sra. pero hi va afegir
que anava acompanyat d'un aerogenerador (un petit moli), perque aixi els dies que no surt el sol les bateries es puguin carregar igual, pero el problema es, i si no fa vent i si el dia a mes esta tapat, tot i aixi vull dir que a Prats sempre estem ventilats :mrgreen:
La veritat es que per aixo volia que algú em pogues explicar els pros i contres de la questio.

CIM, si no et fa res i m'el poguesis donar el telefon et quedaria agrait,
nomes per tenir algun canvi d'impresions
Moltes gracies

Re: Plaques per vivendes fa 19 anys 3 mesos #12441

Hola Joan,

Ja hi pots contar, passats aquests dies de Pasqua te'l dono per un privat d'acord?

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12