• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Qui te ONO com a servidor fa 13 anys 7 mesos #12637

Hola, bon dia a tothom.

El servidor que fai servir, últimament no va massa be, es talla molt sovint i va molt lent.
M’han trucat de ONO, en fan una oferta de ADSL 2 M + trucades+ lloguer de línia amb un preu de 39 € + IVA.
Ells s’encarreguen de donar de baixa del servidor actual i de Telefònica i diuen que el canvi és automàtic o sigui que no em quedaré sense servei en cap moment
Voldria saber si hi ha algú té aquest servidor i em pugui donar referències sobre el seu comportament.
Salut
Andreu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Qui te ONO com a servidor fa 13 anys 7 mesos #12643

Hola, jo tin ONO pero es cable de fibra optica. Es a 4 Mb i funciona molt be. El meu germa te ONO ADSL i diu que tambe li funciona molt be.
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re: Qui te ONO com a servidor fa 13 anys 7 mesos #12649

hola yo tengo ONO hice la desconexion total con telefonica llevo casi un año y de momento estoy contento si ue es verdad que al principio se me colgo un par de veces pero en menos de 24h lo tenia aqui y realmente hay mucha deferencia de precio con telefonica ya que yo tengo tarifa plana de 2mb todas la llamdas gratis y no pago cuota de linea

Re: Qui te ONO com a servidor fa 13 anys 7 mesos #12679

Hola bona nit i matinada,
doncs nosaltres tenim ONO des de fa temps (abans era MENTA i després AUNA). La nostra conexió és per cable i va bastant bé (tenim el pack telèfon/TV/Internet). No recordo ara els preus. Algunes vegades m'he quedat sense internet per alguna avaria però com a molt podria dir-se que serien uns 5 dies en 4 anys...o sigui q va bé. Respecte l´ADSL no et puc informar.
Salutacions,
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Re: Qui te ONO com a servidor fa 13 anys 7 mesos #12760

Gracies per les vostres respostes, de moment seguiré amb l’actual servidor, he trucat i m’han dit que les anomalies eren degudes a la millora del servei i que ja està tot solucionat.
Salut
Andreu

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toti en 5 dies (10.12), Labrit en 7 dies (12.12), Ficus en 14 dies (19.12), Kabretes en 19 dies (24.12), Carles.cat en 22 dies (27.12), MARGA en 24 dies (29.12)

Alguns viatges

• La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.