|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Acabo de comprar al super unes noves "xapates" precuites de la casa Bimbo. Porten una llargue durada de conservació. Les provaré a la propera sortida i ja os diré que tal están. El temps de cocció es de 6 minuts (al forn)
.............bon apetit........... ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
L´estiu passat varem probar el pà precuinat del Mercadona i està bonisim
|
|
|
Jo había provat varies marques, mercadona , lidel...........i están totes força be. Però aquestes lo que tenen de bó es que Bimbo es ven a tots els supers.
Quan viatgem sempre compren el pa al lloc on ens trovem, però molts cops fem tard o be estem al mitg de la montanya i el pa pre-cuit es la solució ideal Una abraçada ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Neus .. haurem de probar aquesta nova xapata
Gràcies !!!!!!!!!!!! Mª José :mrgreen: |
|
|
¿Y aquello de levantarse por la mañana, darse un paseíto a la panadería y comprar el pan recién hecho?
Y (sobretodo), que yo me levante, me de el paseíto, y para cuando los muy gandules de Mariaje y los peques abren el ojo, se encuentran el pan recién hecho, malditos dormilones....... |
|
|
Quincho estoy contigo.
Yo también soy de las que me levanto tempranito y paseo por el pueblo siguiendo el olor de pan y croissants recien hechos. Aunque debo confesar que últimamente se me pega el saco y no madrugo tanto. Ahora con el buen tiempo volveré a mi sana costumbre. |
|
|
Quincho, Monrib ...................y si no hay pueblo ???
................os quedais sin desayunar ??? Yo no; me hago un bocadillo con pan calentito........calentito ¡¡¡ Saludos ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Nosaltres també comprem cada dia el pá.. però hi ha llocs on no en venen
L´any pasat varem dormir en llocs on no hi havien botigues..... i en llocs on era molt difil trobar pa.. ja que no existeixen els forns :mrgreen: A xequia el venen en supers... i dolentisim :mrgreen: ..i trambé està el problema del preu ... a suissa ens demanaven 3 uros per cada barra de quart... i enrem 5 per menjar jajajajjja.. aixi que ... una es busca la vida per el Mercadona que sempre la salva =)) |
|
|
Esmorzar, esmorzem. A l'auto sempre hi ha torrades, pa de motllo i marranades varies (bolleria: madalenes, galetes, xocolata, cereals...). De vegades, teniu raó, es troba molt a faltar un bon pa sucat amb tomàquet. A França, però, és una delícia fer cua a la boulangerie, m'entra una salivera i canvio de pa 10 vegades abans de decidir quin acompanyarà l'àpat. :mrgreen:
|
|
|
Jo, si no porto el congelador a tope, sempre hi poso pa llescat, del que tinc al congelador de casa, o d'allà on el compri després, quan se m'acaba.
Però només en gastem una llesca cadascun per esmorzar, i em dura ben bé 3 esmorzars. No tenim forn a l'auto, o sigui que el tema del pa precuit no és per a nosaltres, de totes formes s'agraeix molt que aneu notificant els invents de supermercat que ens poden facilitar la vida campista !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
jajaja Montse tens tota la raó... perquè fa aquesta oloreta tan bona el pa francès :roll: ???? babejes i tot es veritat jajaja
|
|
|
nosaltres tambe portem pa precuit, no pas per menjar-ne cada dia, el portem sempre, des de que sortim, perque sempre hi ha un dia que no trobem, "el nostre pa de cada dia" :D i llavors doncs, engegar el forn i pa precuit i molt bo que's
A mes del pa, no us passa a vosaltres que hi ha un dia que per les raons que siguin no pots dinar a l'hora de sempre :evil: i per les raons que siguin hi ha un dia, tampoc trobes lloc per dormir 8O i tant gran que es el mon |
|
|
No m'ho puc creure..............una triste xapata, quina guerra dona ¡¡¡
Sigui amb pa i croisants acabats de comprar, bolleria de tota mena, pa de motllo, torrades, galletes, o llesques de pa de pagés congelades, lo cert és que no ens quedem mai amb gana.....................els recursos son infinits i l'imaginació també ¡¡¡ Salutacions......... ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|