• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

restaurant al Bages fa 19 anys 3 mesos #13096

Hem de fer una celebració familiar, concretament els 90 anys de la meva sogra, i la idea és anar de visita a Montserrat i després dinar.
Algú em pot aconsellar un restaurant per la zona amb menjar casolà, que sigui apte per grans i petits i no excessivament car.? I que hi capiguem unes 25 persones.
gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: restaurant al Bages fa 19 anys 3 mesos #13105

Hola Marpla,crec que en CIM es el qui et podrà guiar millor doncs viu molt a prop de Montserrat.
Una abraçada i per molts anys.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: restaurant al Bages fa 19 anys 3 mesos #13121

Hola marpla,

Doncs efectivament, soc de la zona i per restaurants no quedem en aquestes contrades!!!.

Tú diràs el que busques, suposo que un restaurant de tres B oi? (Bo, Bonic i Barat :mrgreen:

Fora bromes, convindria que em diguessis més o menys quin pressupost teniu per cap, llavors jo et podria orientar perquè teniu vàries opcions i amb menjadors que podrieu estar tot sols, suposo que us interessa oi?, i per acabar, quan serà la festa?

Ja diràs quelcom.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: restaurant al Bages fa 19 anys 3 mesos #13148

CiM, gràcies pel teu oferiment.
La festa serà pel setembre, segurament el cap de setmana posterior a la diada. Com que som colla busquem amb temps i l'ideal és un restaurant de les 3 B, però clar que quedem bé, que els avis són molt exigents ;-)
Precisament m'han parlat bé de Can Jepet que està al teu poble, jo no el conec, ja em diràs què tal aquest o si n'hi ha algun altre que estigui millor.

Re: restaurant al Bages fa 19 anys 3 mesos #13170

Doncs vinga, anem per feina :mrgreen:

Tens quatre opcións:

Referent a Cal Jepet, doncs només té 2 B (bo i bonic), perquè s'enfila una mica :oops: , però s'hi menja molt bé. Preu: 30-35 eu/persona
Tel. 93 835 72 72 Sant Cristòfol (Castellbell)

Cal Jaume, es a tocar al meu poble i et puc dir que es molt correcte en tots els aspectes. Cuina tradicional, de mercat i brasa. Preu: 22-24 eu/persona. Bona relació qualitat-preu. Es possible que el cap de setmana 15-16 de setembre estigui tancat per vacances, em sona que les fan pels vols de la diada.
Tel. 93 835 71 50 Marganell

Restaurant Can Ferreroles nou, Cuina tradicional, de mercat i brasa.
Preu: 20-22 eu/persona. Bona relació qualitat-preu. disposa de varis menjadors per petits grups.
Tel. 93 835 71 88 Castellbell i el Vilar

Hostal La Barca
Cuina un pél més sofisticada, Especialitat en cuina de mar i muntanya,
parrillades, mariscades, peix al forn, fideuàs,...
Preu: 28-32 eu/per.
Tel. 93 835 02 59 Monistrol de Montserrat.

Jo t'aconsello un d'aquests quatre i per ordre de les tres B: Cal Jaume, Can Ferreroles, La Barca i Cal Jepet. De totes maneres, si busques al Google, trobarás informació d'aquests restaurants.

Si et convé quelcóm més, ja saps on som!!! :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: restaurant al Bages fa 19 anys 3 mesos #13208

Moltes gràcies.

Per la celebració un o altre anirem a parar, ja decidirem. I la resta me'ls apunto per quan visitem la comarca que tenen molt bona pinta.

Salutacions,

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12