• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Avui hem sento "Pericu" fa 19 anys 2 mesos #13753

Doncs crec que tots sabeu que lo meu no es el futbol.M'agrada el basquet i els equips dels nostres fills estan jugant les fases finals i en aquests moments el nostre equip el Ricoh Manresa està jugant la fase d'ascens a la ACB .Esperem poguer-ho aconseguir.
Però no us vull parlar d'aixo ,sino d'un equip que ahir va saltar al camp a deixar-ho tot pels seus colors i la seva afició.Parlo dels Periquitos.Avui tot i ser culer de tota la vida,hem sentó pericu doncs el que voldria veure jo ens els jugadors del Barça en aquests moments es aquesta garra i grapa que ahir van demostrar sobre el terreny de joc. Vull felicitar a tot l'equip i als aficionats i amics de l'espanyol.Felicitats.No vareu guanyar però es va lluitar fins a esgotar les forces i amb un jugador menys i amb aixó jo hem conformo,i ara no ho veig en el nostre Barça.
Una abraçada a tots.
Salñutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Avui hem sento "Pericu" fa 19 anys 2 mesos #13757

Estic d´acord...ahir a casa, on son tots culés...es respirava un ambient "perico" , van patir molt i , ala fi, no va poder ser...però van jugar un molt bon partit.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Avui hem sento "Pericu" fa 19 anys 2 mesos #13763

Sóc del Barça, però crec que ahir tots ens vàrem identificar amb els colors blanc-i-blau. Ànims a tots els espanyolistes. Per cert, ahir en molt de temps no vaig sentir petards de cel·lebració per una derrota... anem millorant la nostra cultura esportiva ?

Re: Avui hem sento "Pericu" fa 19 anys 2 mesos #13770

Suposo que ahir tots els culés erem una mica periquitos, llàstima que la sort no els va acompanyar perquè el treball va ser duríssim.
Esperem que la propera ho pugin celebrar de valent, s'ho mereixen.

Anims a tots els pericos!!!, que se del cert que aquí al fòrum n'hi ha més d'un :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Avui hem sento "Pericu" fa 19 anys 2 mesos #13775

A nosaltres ens va passar el mateix
Les nenes i jo som culés i el Manolo ( tothom té una creu i jo la tinc dormint amb mi jijijii ;-) ) es merengue....però tots quatre ahir vespre ens vam convertir en pericos.... :mrgreen:
Van lluitar molt pobres ,en fi el esport es aixi .. tot pot canviar en el últim moment..

Mª José :mrgreen:

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12