|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bona tarde a toth@m,
que us semblaria a tots vosaltres, fer una mena de cinefórum...o sigui, igual que hi ha un post de llibres, doncs comentar pel.lícules noves que actualment estan al cine, o bé aquelles pel.lícules de tota la vida... Nosaltres aquest cap de setmana hem vist en format DVD: "Pequeña Miss Sunshine" i "Soldados de salamina", les dues m´han agradat força. La primera és divertida, la segona m´ha emocionat bastant i crec que s'apropa bastant a la novel.la. Algú proposa alguna altra pel.lícula? Salutacions, ciuatanejo Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola company.De les ultimes que he vist m'ha agradat "Diamants de Sang"i també "El il.lusionista".També recordo "Apocalypto".Les tres son per moments diferents.Els diamants es per aquell moment realista de saber el món on vivim el podrit que està,els interesos el que poden arribar a moure.
L'Il.lusionista es per distreure's d'una manera inteligent.I Apocalypto es per remoure les entranyes historicament. Igual ja les has vist. Aquest cap de setmana vaig veure "Pirates del Carib3",personalment no hem va agradar,pero ja dic que es personal,en canvi la primera part la vaig trobar molt entretinguda. M'apasiona el cinema,de petit el meu pare hem duia al cineforúm i disfrutava de valent escoltant a en Miquel Porter Moix,avui ja mort,en Manel Quinto i altres intelectuals de l'epoca de la repressió i la lluita anti franquista. Crec interesant la idea d'aquest espai. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi, jo aquest diumenge ta´mbé hem va tocar anar a veure piratas del Caribe 3 i la veritat és que al final ja no sabia com seure.
|
|
|
Nosaltres encara no n'hem vist cap d'aquestes del pirata...
A part de les que comenta en Ciuatanejo (la costella) no em cansaria de veure EL LABERINTO DEL FAUNO. AMELIE. Una salutació Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Bona tarda,
les que has comentat Jepi ni les conec...però me les apunto per veure-les alguna vegada. La peli Piratas del caribe 3 no l´hem vist, però com no tenim nens...doncs no crec que l´anem a veure...esperarem a que surti a la TV. Les que comenta la meva estimada costella també m´han agradat molt El laberinto del fauno i Amelie...que gràcies a la pel.lícula fa que militem en el FANJ :twisted: o sigui el Front d´Alliberament dels Nans de Jardí... =)) =)) ...perquè siguin lliures i viatgers. Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
|
|
Doncs de moment faig un petit llistat, a veure si ens anem animant.
-"Pequeña Miss Sunshine" -"Soldados de salamina" -"Diamants de Sang" -"El il.lusionista" -"Apocalypto" -"El laberinto del fauno" -"Amelie" M'agradaria saber com es podria fer per què les puguessim anar votant si les hem vist però en el mateix fil? Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
|
|
Algú em podria deixar una còpia de "Vaya vacaciones " ?
Fa temps que la vull veure i no la trobo. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Em sembla que si obres un nou fil pots afegir una enquesta. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
-"Pequeña Miss Sunshine"
-"Soldados de salamina" -"Diamants de Sang" -"El il.lusionista" -"Apocalypto" -"El laberinto del fauno" -"Amelie" -"El efecto mariposa" Es una pelicula de fa un parell de temporades, te imatges bastant fortas, pero et dones conta que petites decisions poden afectar el futur, el teu i d'altres persones. No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
|
nouespai
nosaltres no tenim aquesta pel.lícula, però es pot trobar d´alguna forma, de ben segur!!! Potser si ens dones alguna pista més es podria trobar. Pel tema de l´enquesta o les votacions, jo vull dir si es pot fer en aquest filt i no haver d´obrir un fil cada vegada per preguntar si una pel.licula està bé o no. Salutacions, David Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
|
|
Josep Mª,jo la tinc,pero qui sap a on,e molt vella i ja l'he extraviat.La busco i et dic quelcom.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Publicat: Tuesday, 29-May-2007, 22:15 Assumpte:
-"Pequeña Miss Sunshine" -"Soldados de salamina" -"Diamants de Sang" -"El il.lusionista" -"Apocalypto" -"El laberinto del fauno" -"Amelie" -"El efecto mariposa" -Es una pelicula de fa un parell de temporades, te imatges bastant fortas, pero et dones conta que petites decisions poden afectar el futur, el teu i d'altres persones. -"Frio sol de invierno"- La vaig comprar a l'alcampo sense grans expectatives, no n'havia sentit a parlar, estava d'oferta i a més hi sortia l'Unax Ugalde, un actor que m'agrada com actua... La película m'ha agradat molt. Es dura però reflecteix bona part de la societat... Nouespai has trobat la peli que deies..n'he vist algun trailer i pinta molt bé. Oi que tracta sobre uns autocaravanistes? També tinc ganes de veure-la La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
-"Pequeña Miss Sunshine" -"Soldados de salamina" -"Diamants de Sang" per aquell moment realista de saber el món on vivim el podrit que està,els interesos el que poden arribar a moure. -"El il.lusionista" per distreure's d'una manera inteligent -"Apocalypto" per remoure les entranyes historicament -"El laberinto del fauno" -"Amelie" -"El efecto mariposa" -Es una pelicula de fa un parell de temporades, te imatges bastant fortas, pero et dones conta que petites decisions poden afectar el futur, el teu i d'altres persones. -"Frio sol de invierno"- La vaig comprar a l'alcampo sense grans expectatives, no n'havia sentit a parlar, estava d'oferta i a més hi sortia l'Unax Ugalde, un actor que m'agrada com actua... La película m'ha agradat molt. Es dura però reflecteix bona part de la societat... Nouespai has trobat la peli que deies.?n'he vist algun trailer i pinta molt bé. Oi que tracta sobre uns autocaravanistes? També tinc ganes de veure-la Salutacions Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Hem comprat VAYA VACACIONES del Robin Williams al Media market , bé de preu...
8 RUEDAS. 1 FAMILIA. SIN FRENOS Un petonet Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Doncs, estem fent una bona videoteca, feia temps que no em posava en aquest fil i des de llavors, hem dues de les pel.lícules recomanades pel Jepi :mrgreen: .
El Il.lusionista em va agrada molt, la de Diamants de sangre potser no tant...però està basada en aspectes reals. De fet, abans de veure-la fa un parell de dies, vaig tenir la sort de veure un documental on es parlava del tema...la veritat és que és esfereidor el que pot passar quan les coses adquireixen un valor. No se si la he posat a la llista, però he comprat per un preu bastant raonable la pel.lícula Despertares, que sempre m´ha agradat molt i molt. Salutacions i a veure si s´anima. Per fer-ho una mica més dinàmic estaria bé poder penjar youtubes...a veure WEBMESTRE si fos possible. Salutacions i gràcies :mrgreen: Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
|
|
-"Apocalypto" per remoure les entranyes historicament
-"Pequeña Miss Sunshine" -"Soldados de salamina" -"Diamants de Sang" per aquell moment realista de saber el món on vivim el podrit que està,els interesos el que poden arribar a moure. -"El il.lusionista" per distreure's d'una manera inteligent -"Apocalypto" per remoure les entranyes historicament -"El laberinto del fauno" -"Amelie" - -"El efecto mariposa" -Es una pelicula de fa un parell de temporades, te imatges bastant fortas, pero et dones conta que petites decisions poden afectar el futur, el teu i d'altres persones. -"Frio sol de invierno"- La vaig comprar a l'alcampo sense grans expectatives, no n'havia sentit a parlar, estava d'oferta i a més hi sortia l'Unax Ugalde, un actor que m'agrada com actua... La película m'ha agradat molt. Es dura però reflecteix bona part de la societat... Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
|