|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Despres de la mega actuació de dssabte passat al camping Kings, en Lince ha decidid deicarse professionalment al mon de la música, i no m'extranya!!!! 8O EL pseudonim de l'artista es "El ruiseñor de la calzada"
Nosaltres, vocabadats per la seva actuació hem decidit crear el seu club de fan's! Aqui en teniu la web: lincefansclub.blogspot.com/ Hem posat el limit als 100.000 fans, pero donada la calitat de l'artista mes val que correu perque les places volaran :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Records del seu fan nº 1 hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
jajjajjjajajajajjajajjajajjajajjaj Joer que bueno... Tela marinera que peazo de Artistazo... Sois geniales..!!!!
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
Que tremoli en Gorgi Dann !!!! :twisted: :twisted:
La barbacoa, la barbacoa..... El chiringuito, el chiringuito.... ... La sardinita...., el kayaquito..., la caravana y el ron quemao. |
|
|
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 8O 8O 8O
Jo m'hi apunto,quan heu dit que era el concert d'aquest pedazo d'home. :mrgreen: :mrgreen: Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Quan surten a la venda les entrades????
Ja ens ho fareu saber jjajaj Sou la repera jajaja jajajajjja |
|
|
Caram!!!, no et coneixiem aquesta faceta d'artista, el proper segur que no me'l perdo.
De totes maneres, si et fa falta un "manager", estic obert a qualsevol negociació, el meu "cache" es força assequible =)) I el proper pas, a..............Operación Triunfo!!!! :-)) :-)) Enhorabona artista No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|