• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Una nit al Palau Sant Jordi fa 19 anys 4 setmanes #15957

Portavem molt de temps atrefagats amb trasllats de màquines amb preparatius del casal d'estiu dels nens i de sobte m'adono que era dimarts 26 de juny.Quina data era aquesta que fos especial.Doncs resulta que a ultima hora havia aconseguit per internet 4 entrades del concert al Palau sant jordi d'un grup al qual segueixo desde fa anys i que ens agrada a tota la família.Es tarcta del grup Mexicà Manà.
Quina nit ,quin ambient,quina marxa i quin plaer escoltar en directe temes com...Sigue lloviendo,El muelle de Sant Blas,Vivir sin aire i un llarg etc de cançons bonisimes al meu gust.
Tan sols era un tema que volia comentar-vos pero que degut al caliu d'aquest dies al forum ho trobava una fotesa ,pero en codicions normals ho hauria escrit el primer dia amb una gran il.lusió i entusiasme ,per tant ho faig ara.
El concert magnific,a companyia magnifica,que més es pot demanar?.
Una abraçada a tots.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Una nit al Palau Sant Jordi fa 19 anys 4 setmanes #15961

Activitats en familia,.... si no fos per aquests moments....
Jo ja hem veig enmig del "fregado" escoltant les cançons i gaudint d'aquell acte... ;-) , es clar, que només m'ho puc imaginar, :mrgreen: :mrgreen: ja que no tenia ni idea que es feia aquest concert.
Per cert, veig que també et mous en el món de l'esplai.... bé, nosaltres ens hi moviem (directors de casal i colònies i acampada i ruta...). Ara com pots veure, tenim la "tenda" sobre rodes, oi???
En definitiva, ens alegrem molt que aquest concert us hagi agradat a TOTA LA FAMILIA, avui en dia costa trobar actes APTES per a tots els membres de la casa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12