|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Portavem molt de temps atrefagats amb trasllats de màquines amb preparatius del casal d'estiu dels nens i de sobte m'adono que era dimarts 26 de juny.Quina data era aquesta que fos especial.Doncs resulta que a ultima hora havia aconseguit per internet 4 entrades del concert al Palau sant jordi d'un grup al qual segueixo desde fa anys i que ens agrada a tota la família.Es tarcta del grup Mexicà Manà.
Quina nit ,quin ambient,quina marxa i quin plaer escoltar en directe temes com...Sigue lloviendo,El muelle de Sant Blas,Vivir sin aire i un llarg etc de cançons bonisimes al meu gust. Tan sols era un tema que volia comentar-vos pero que degut al caliu d'aquest dies al forum ho trobava una fotesa ,pero en codicions normals ho hauria escrit el primer dia amb una gran il.lusió i entusiasme ,per tant ho faig ara. El concert magnific,a companyia magnifica,que més es pot demanar?. Una abraçada a tots. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Activitats en familia,.... si no fos per aquests moments....
Jo ja hem veig enmig del "fregado" escoltant les cançons i gaudint d'aquell acte... Per cert, veig que també et mous en el món de l'esplai.... bé, nosaltres ens hi moviem (directors de casal i colònies i acampada i ruta...). Ara com pots veure, tenim la "tenda" sobre rodes, oi??? En definitiva, ens alegrem molt que aquest concert us hagi agradat a TOTA LA FAMILIA, avui en dia costa trobar actes APTES per a tots els membres de la casa. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |